ילדים ג' צפון, טרום ב' דרום וילדים א' דרום חגגו גביעים ראשונים למחלקת הנוער הצהובה. נערים ב' העפילו לגמר

שלושה גביעי מדינה נוספו לארון מחלקת הנוער של מכבי ת"א בשבוע האחרון. קבוצת ילדים ג' צפון של מכבי ת"א קיבלה את הכבוד להיות הקבוצה הראשונה ממחלקת הנוער הצהובה שמניפה העונה את גביע המדינה. החניכים של המאמן אסף פרופטה שעברו בחצי הגמר את הפועל רעננה גברו 1-2 על הפועל ראשון לציון וחגגו את הזכייה. גביע המדינה לילדים ג' נשאר בידי מחלקת הנוער של מכבי ת"א לאחר שבשנתיים הקודמות זכתה בו קבוצת ילדים ג' דרום של המועדון.

המשחק נערך במסגרת היום הפתוח של ההתאחדות לכדורגל שנערך ביום חמישי באצטדיון ר"ג כאשר שתי קבוצות נוספות של מכבי ת"א שיחקו את משחקי הגמר שלהן ביום הזה. שחקני ילדים טרום ב' דרום חגגו גביע שני למחלקת הנוער הצהובה לאחר שגברו על מכבי פתח תקווה בתוצאה 1-2. היחידים שיצאו מאוכזבים מהיום הזה הם שחקני טרום א' צפון שהפסידו בגמר הגביע שלהם להפועל ראשון לציון.

במשחק שנערך ביום רביעי בבית הנבחרות בשפיים נערים ב' של מכבי ת"א חגגו עלייה לגמר גביע  המדינה לאחר ניצחון 0-3 בחצי הגמר על בית"ר ירושלים. רק בשבת האחרונה נפגשו הקבוצות במשחק ליגה בו ניצחו נערי ב' של מכבי ת"א 0-2 והשתוו ליריבתם במספר הנקודות בטבלה. החניכים של אליעזר בן אהרון המשיכו את המומנטום הטוב נגד בית"ר ירושלים גם לגביע והיו עדיפים לאורך כל המשחק שנערך בבית הנבחרות בשפיים. המבקיע המצטיין של נערי ב' הצהובים בליגה, הדר לוי, פתח את המשחק עם צמד שהעלה את מאזנו בגביע המדינה לשלושה שערים.

איתי אלוני כבש את השלישי שקבע את התוצאה הסופית עוד בתוך המחצית הראשונה והעניק לנערי ב' של מכבי ת"א מקום בגמר גביע המדינה. הצהובים יפגשו במעמד הגמר את מכבי חיפה במשחק שייערך גם הוא בבית הנבחרות בשפיים ביום רביעי הבא (3.4) בשעה 16:00. 

הקבוצה האחרונה של מכבי ת"א שזכתה בגביע המדינה היא קבוצת ילדים א' דרום שגברה ביום שבת בבוקר על מ.ס אשדוד בתוצאה 0-4. ירדן שועה כבש צמד, אילון אלמוג וירין קאסר הוסיפו. בגמר נוסף שנערך בשבת באצטדיון ר"ג הפסידו שחקני ילדים ב' צפון את הגמר שלהם לאחר שאיבדו יתרון של 0-2 וספגו 4-2 מבית"ר טוברוק. קבוצות הילדים של מכבי ת"א סיימו את משחקי הגביע שלהן עם 3 זכיות מתוך חמישה משחקי גמר וקבוצות הנערים מגיעות השבוע לשלבים המתקדמים. נערים ב' ונערים ג' של מכבי ת"א ישחקו את הגמרים שלהם ביום רביעי הקרוב (3.4) בבית הנבחרות בשפיים כאשר קבוצת נערים א' תשחק את חצי הגמר שלה בסוף החודש הנוכחי.

תמונות – עודד קרני, אתר ההתאחדות לכדורגל