אוסקר גארסיה היה שבע רצון מהניצחון בקרית שמונה וגם החמיא לשחקניו: "יש לי שחקנים שנותנים הכל"

משחק חוץ קשה וחשוב למכבי ת"א הסתיים אמש עם ניצחון 1-3 שהחזיר את פער 10 הנקודות של הצהובים ממכבי חיפה. הניצחון הראשון של מכבי ת"א בקרית שמונה מאז פברואר 2009 היה גם ניצחון חוץ רביעי ברציפות ותשיעי מתוך עשרת משחקי הליגה האחרונים. דאבור, פריצה וזהבי כבשו את השערים ונתנו למאמנם, אוסקר גארסיה סיבה להיות מרוצה: "אני שמח מאוד שניצחנו במגרש כל כך קשה. אני לא יודע איך מכבי התמודדה עם המגרשים הללו לפני, אבל יש לי שחקנים שנותנים הכל. אני יכול לעשות הרבה דברים בכדי שננצח את המשחק אך בסופו של דבר השחקנים הם אלה שעושים את העבודה על כר הדשא".

גם עבור הקפטן, שרן ייני העלה היו לא מעט דברים חיוביים לקחת מהניצחון: "זה מגרש קשה לנו אך אנו יוצאים מהמשחק הזה מרוצים מהתוצאה, מההשקעה וכמובן מהיכולת. המשחק היום הראה שכל אחד שנכנס אצלנו שווה את חולצת ההרכב, אנחנו אוהבים ומעריכים את כולם". ייני ביקש גם לצנן את ההתלהבות לקראת השלבים המכריעים של העונה: "לגבי סיום העונה, עוד אין מה לדבר על העברת השרביט כי יש עוד שבעה משחקים וזה מספיק זמן. בעוד שלושה ימים מחכה לנו עוד משחק חשוב מול הפועל תל אביב".

כובש השער הראשון במשחק, מואנס דאבור סיכם בקצרה את התחושות שלו: "אמנם לא הייתי בהרכב הרבה זמן אך המשכתי לעבוד קשה באימונים וזה השתלם. הצוות המקצועי תמיד אמרו לי שהם מאמינים בי ומעריכים אותי וכשראיתי שאני בהרכב ידעתי שאני חייב לקחת את ההזדמנות. עם זאת, העובדה שכבשתי כאן לא מבטיחה לי מקום בהרכב בדרבי".