הנציגה הקטנה של העיר המשיכה להקשות גם הערב על מכבי תל אביב שחזרה מפיגור מוקדם של שני שערים

המפגש בין מכבי תל אביב ובני יהודה הצליח לספק גם הערב תצוגת כדורגל, שערים רבים ודרמה גדולה. הצהובים עלו למשחק בידיעה שניצחון יגדיל את הפער בפסגה ל-12 נקודות, אך נקלעו לפיגור 0-2 מוקדם משערים של אדם הרפקה וגיל יצחק. דווקא אז, הצהובים, ששיחקו הערב בכחול, לחצו על הדוושה וצמד שערים של ערן זהבי קבע את תוצאת המחצית. במחצית השנייה שחקני מכבי תל אביב ניצלו את העייפות של שחקני המארחת בשביל להשתלט על מרכז השדה, אך לא השכילו לכבוש את שער הניצחון. בשבוע הבא יתארחו הצהובים אצל רמת השרון בידיעה שניצחון לצד הפסד של מכבי חיפה יחזיר את צלחת האליפות אחרי עשר שנים לקרית שלום.

ההזדמנות הראשונה הגיע דווקא מרגלי מושיקו לוגסי שכבר בדקה ה-6 הדביק כדור חופשי מפינת הרחבה לקורת השער של דלה איינוגבה. שבע דקות חולפות והרפקה שולח בעיטת יעף לרשת של אניימה אחרי הגבהה של ננאד מרינקוביץ'. אלירן עטר ניסה לחזור למשחק בבעיטה מזווית חדה שנהדפה לקרן, אבל דווקא אז הזהובים הגדילו את היתרון. בדקה ה-24 הגבהה של נס זמיר מוצאת את הראש של גיל יצחק שנועץ את השני ברשת של אניימה. חלוץ קבוצת הנוער של בני יהודה ומלך השערים של הליגה לנוער כובש שער בכורה העונה דווקא מול מכבי תל אביב.

בשלב הזה נכנס למשחק ערן זהבי שלא רצה לאכזב למעלה משמונת אלפים צהובים ביציעים והחזיר את מכבי תל אביב למשחק. בדקה ה-34 דור מיכה מצא את הקשר חופשי ברחבה, זהבי העביר את הכדור לרגל שמאל ושיחרר כדור חזק לרשת הגבוהה של אינגובה. שתי דקות אחר כך זהבי החמיץ לבד מול שוער בני יהודה, אבל שלוש דקות לתום המחצית זהבי מנצל עקב של פריצה בשביל לשחרר בעיטה מחוץ לרחבה אל הרשת של השוער הניגרי. דקה בתוך תוספת הזמן גיל יצחק סחט הצלה גדולה של אניימה אחרי שבעט כדור חזק מתוך תיבת החמש.

במחצית השנייה קצב המשחק נרגע מעט, ההגנות התעייפו והכדור בין הרחבות כתוצאה מהחופש הרב במרכז השדה. עטר ומיכה עוד ניסה לאיים על השער, כאשר מהעבר השני אניימה סיפק שתי הצלות גדולות אחרי ניסיונות של עוז ראלי וננאד מרינקוביץ'. 11 דקות לסיום שרן ייני עצר התקפה מתפרצת וספג כרטיס צהוב חמישי שימנע ממנו לשחק בעוד שבועיים בקרית אליעזר מול מכבי חיפה. הצהובים רושמים תיקו שני בפלייאוף, אך מנצלים את התיקו של מכבי חיפה מול הפועל תל אביב בשביל לשמור על פער 10 הנקודות בפסגה.