המאמן התייחס לעתידו בקבוצה רגע לפני המשחק מול קרית שמונה, "נעלה עם ההרכב החזק ביותר".

רגע לפני החגיגות הרשמיות במוצאי שבת, מכבי תל אביב תעלה למפגש מול האלופה היוצאת בשעה 17:00 באצטדיון בלומפילד. "אני חושב שהם צריכים להיות מרוכזים בכל המשחקים הרשמיים, לכבד את היריב". אמר מאמן הקבוצה אוסקר גארסיה במסיבת העיתונאים שנערכה הבוקר. "בכדורגל אתה חייב לתת מאה אחוז כי אם לא זה גורר פציעות או בעיות". המאמן נשאל באותה נשימה על ההרכב עימו עלה במשחק האחרון והאם הוא מתכוון להעניק הזדמנות גם השבת לשחקנים שלא זכו לדקות רבות העונה: "שיחקתי נגד מכבי חיפה עם ההרכב החזק ביותר שחשבתי שיוכל לנצח את המשחק, אני אעשה זאת גם מול קרית שמונה גם אם לא באותו הרכב".

המאמן התייחס באותה הזדמנות גם לפרסומים השונים על פנייה של מועדונים אליו כדי שיאמן אותם בעונה הבאה: "זה טבעי, זה הזמן להצעות כאלה, אבל כפי שאמרתי בשבוע שעבר, אני רוצה להישאר ולשחק עם מכבי תל אביב באירופה. זאת המציאות שמספר מועדונים פנו אליי אבל אמרתי להם את זה, שאני רוצה להישאר במכבי גם בעונה הבאה. אני חושב שאין לנו זמן להמתין לאף אחד, גם לא לי, אנחנו חייבים להתחיל עכשיו את ההכנות בשביל העונה הבאה".

http://www.youtube.com/watch?v=gxVN-52dmRE

המאמן התייחס גם להכנות של הקבוצה לקראת העונה הבאה ולצפי השחקנים שיגיעו או יעזבו: "מאמן צריך לראות אילו שחקנים יש לו, לבחור את הטקטיקה הטובה ביותר עבור אותם שחקנים ואז אנחנו נראה בעוד מספר שבועות איך נתמודד עם העונה הבאה. אני חושב שבכל מקום בעולם הכרחי לעשות שינויים ולהשתדרג לקראת העונה הבאה, וזה מה שאנחנו רוצים לעשות, לבנות קבוצה שבכל שנה תהיה חזקה יותר. אני לא יודע כמה שחקנים יבואו או יעזבו, כאשר אני אדע את זה אנחנו נמצא את הפתרונות לקראת העונה הבאה".

מהראן ראדי חזר להתארח במסיבת העיתונאים אחרי שהגיע למסיבת העיתונאים הראשונה של העונה ובכך סגר מעגל אמר: "בשנה שעברה כשקרית שמונה לקחה אליפות הם הגיעו לשחק נגדנו בסכנין וניצחנו אותם 5-0. זה לימד אותי לקח באופן אישי אז אני יודע מה המשמעות של ההרגשה של לבוא זחוחים. כל השחקנים מכבדים את המקצוע, את הקהל ואת היריבה. אני יכול להגיד שכל השחקנים ששיחקו נגד חיפה עשו את הכל ובגלל חוסר ריכוז איבדנו את המשחק. אין קשר בין החגיגה בסיום המשחק למשחק עצמו, כל שחקן צריך להוכיח את עצמו, בין אם זה שחקני נבחרות או שחקנים שרוצים להוכיח את עצמם לקראת העונה הבאה. אני רק יכול לבקש מהאוהדים שיתנתקו מהחגיגות ויבואו לתמוך בנו במשחק, יהיה משחק שיכול לגרום גאווה לאוהדים בשביל לעשות את האליפות הזאת בסטייל. רק כך אנחנו צריכים להתנהג".