חלוץ מכבי ת"א כבש שער נוסף נגד בני סכנין שחתם 0-4 משכנע של הצהובים: "שיחקנו טוב למרות שלקח לנו קצת זמן להיכנס למשחק"

http://www.youtube.com/watch?v=BR9Tu4S8dJc

לאחר ניצחון משכנע 0-4 על בני סכנין אמש בבלומפילד, חזרה מכבי ת"א לנשום אוויר פסגות. עטר עם צמד שהעלה את מאזנו ל-12 שערי ליגה ו-14 בסה"כ, יואב זיו ומואנס דאבור עזרו לצהובים לכבוש מחדש את המקום הראשון. רק ניצחון בשיעור דומה של הפועל ת"א אצל מ.ס אשדוד מחר יעלה אותם לראשות הטבלה בתום משחקי המחזור ה-12. הצהובים כבשו ארבעה שערים שבוע שני ברציפות, אך הפעם זה הלך להם הרבה יותר חלק מהמשחק הדרמטי ברמה"ש.

יואב זיו שפתח את מסכת הכיבושים במשחק עם שער הליגה הראשון שלו במדי מכבי ת"א סיכם: "שלטנו לאורך כל המשחק אך במחצית השנייה היה לנו יותר קל בגלל הנעת הכדור הטובה שלנו שעייפה אותם. בשבוע שעבר גילינו אופי כשחזרנו למשחק וזה משהו שעזר לנו בהמשך".

מואנס דאבור היה זה שהתכבד בשער האחרון במשחק בתוספת הזמן. לחלוץ מכבי ת"א היה זה שער רביעי בשלושת המשחקים האחרונים של הצהובים נגד סכנין: "אני אוהב לשחק כל שבוע, כל משחק. נגד סכנין הולך לי טוב ואני מקווה שזה ימשיך ככה. אני מנסה להביא מוטיבציה לכל משחק, לא רק נגד סכנין".

דאבור היה מרוצה מההופעה של הקבוצה וגם משיתוף הפעולה של חלוצי מכבי ת"א אמש: "לקח לנו קצת זמן להיכנס למשחק אך בסופו של דבר שיחקנו טוב. פתחנו עם מערך שונה, היו לנו הרבה אופציות בהתקפה  וזה תמיד טוב שיש לידי עוד שחקנים טובים בהתקפה". כעת העיניים של הצהובים ושל דאבור נשואות לעבר יום שני הבא והמשחק נגד אחד מהקבוצות החמות בליגה, ביתר ירושלים: "אנחנו מתכוננים למשחק במלוא הרצינות ונעבוד על זה שנגד בית"ר תהיה לנו את היכולת שהייתה לנו היום, לפחות במחצית השנייה".

מאמן הצהובים, אוסקר גארסיה הצביע על הנקודה המרכזית שלו בניצחון המשכנע: "במחצית הראשונה לא היינו טובים בכל הדקות אך במחצית השנייה שיחקנו טוב מאוד, עם יותר אינטנסיביות וזה מה שהביא את השיפור". ביום שני ייפגשו מ.ס אשדוד והפועל ת"א למשחק צמרת אך אוסקר מתרכז בקבוצה שלו: "אני לא מסתכל על תוצאות של קבוצות אחרות. אנחנו צריכים לדאוג להשתפר בכל אימון, להשתפר לעומת העונה שעברה ורק אם נתרכז בעצמנו ונסתכל על כל משחק לגופו נוכל לעשות זאת".