כתיבת המכתב הזה בעיניים דומעות לא קלה לי, אבל זו הדרך היחידה עבורי לומר לכם את כל מה שיש לי להגיד.
עכשיו כשעונת 2012/13 נגמרה, אני יכול לומר שזו היתה אחת החוויות הספורטיביות הטובות ביותר בקריירה שלי. אחרי הזכיה באליפות והבטחת ההשתתפות במוקדמות ליגת האלופות, החלטתי לעזוב את תפקידי כמאמן הקבוצה הטובה ביותר בישראל. 
נסיבות שונות בחיים גוברות על שיקולים מקצועיים ונאלצתי לקבל את ההחלטה הזו בפתאומיות, אני עושה זאת ברגע הנכון עבור המועדון. זה, כנראה, הזמן הטוב ביותר לעזוב מבלי לעכב את ההכנות לעונה הבאה בכל הנוגע לקבלת החלטות לגבי השחקנים וצוות האימון.
כרגע איני יודע אם אאמן קבוצה כלשהי בעונה הבאה. אני מבין שההחלטה מפתיעה את כולכם, אז בבקשה הרשו לי להתנצל מראש.
אני יכול להבטיח לכולכם שכוונתי המקורית היתה לא לעזוב את מכבי, במיוחד לאחר הזכיה בתואר ובניית הקבוצה ממנה יש לי ציפיות גבוהות ביותר בשבועות והחודשים הבאים.
אני בטוח לחלוטין שמכבי תל אביב תשתתף בשלב הבתים של ליגת האלופות ותחזיק בתואר האליפות גם בעונה הבאה. אני גאה מאוד על כך שהתחלתי את הפרוייקט ומקווה שהקבוצה תמשיך במסלול ההצלחות שלה.
זה היה עונג להיות חלק מההצלחה. הגעתי לתל אביב עם חלום לעבוד ולקחת את הקבוצה למקום המגיע לה. עכשיו אני עוזב אחרי שהשגתי כמה מהמטרות, לא רק המקצועיות אלא גם אישיות. אחרי 10 שנים, הצלחתי בסופו של דבר להפוך את החלום למציאות.
למרות שהייתי כאן למשך עונה אחת בלבד, אני מעוניין להודות לאנשים בישראל שקיבלו אותי בברכה מהרגע הראשון ושהתייחסו אליי בצורה הטובה ביותר שהפכה את השהות שלי כאן לחוויה מושלמת.
אני מעוניין להודות לכל מי שאפשר לי את הזמן הזה כאן במכבי, בעיקר ג'ורדי שהראה בי אמון כחבר. למנות חבר של שנים רבות כמאמן הוא סיכון אמיתי ואני מאושר על כך שלא איכזבתי אותו.
אני מעוניין להודות גם למיטש וג'ק שבטחו בי מבלי להכיר אותי, מבלי שיהיה לי אפילו ניסיון כמאמן מקצועי. תודתי נתונה גם לצוות של מכבי ולעובדי המועדון, שהיו לי כמשפחה. הם תמכו בי כמאמן וגרמו לפרוייקט הזה להתממש.
אני רוצה להודות לשחקנים שהעניקו לי את הניסיון ואפשרו לי לצמוח כמאמן. החיים והעבודה איתם היו חוויה שהיא לא פחות ממדהימה.
בנוסף, אני רוצה להודות גם לאוהדים שתמכו בי מן ההתחלה. הם גרמו לי לחוות רגעים בלתי נשכחים, בזכות החום והחיבה במהלך הזמנים הטובים אבל גם ברגעים הקשים. אני לא יכול להביע במילים את כל מה שהם גרמו לי להרגיש. המועדון הזה כל כך גדול בזכות האוהדים הנאמנים שלו.
לבסוף, אני רוצה להודות לכל מי שעשה מאמץ לעמוד לצדי ולגרום לדברים להיות קלים ומהנים עבורים. תודה מיוחדת לשלומי. אני מאמן טוב יותר ואדם טוב יותר בזכות כולכם.
אקח עמי את החוויות הנפלאות שכל אחד ואחת מכם חלקו איתי, כמו גם את הרגעים הנהדרים שעברנו וחלקנו יחד.
אני בטוח שהמועדון הנהדר הזה יהנה מעוד שנים רבות וטובות בעתיד ומקווה ומאמין שאחזור יום אחד, מתי שמכבי תזדקק לי.
אני נפרד מכם עכשיו, וכמו שאמרתי לכם בעבר בכיכר רבין : הלב שלי צהוב ותמיד יהיה צהוב.
יאללה מכבי!
אוסקר גרסיה