הגביע של בן יאיר במדי הפועל רמת גן, ההשתלטות של יצחקי וחיימוב על קפריסין והיציבות של רפי דהן בבני יהודה. העונה של מושאלי מכבי ת"א.

מלבד השחקנים שפרחו העונה במדי מכבי ת"א ישנם גם כאלה השייכים לקבוצה אך עשו חיל העונה כמושאלים בקבוצות אחרות. עכשיו, אחרי שהעונה הגיעה לסיומה הגיע הזמן לבדוק מה עשו השחקנים המושאלים של מכבי ת"א בעונת 2012/13:

רפי דהן – בני יהודה

הקשר הנמרץ הושאל לקבוצה משכונת התקווה באמצע העונה, השתלט מיד על חולצת ההרכב ולמעט חמש דקות שותף ב-14 משחקי ליגה מלאים. הקשר כבש שער אחד בניצחון קבוצתו על הפועל רמת השרון 0-3 ועזר לבני יהודה לסיים את העונה במקום הרביעי המכובד.

בן בן יאיר – הפועל רמת גן

הקשר עבר בהשאלה ל "אורדונים" באמצע העונה והספיק להיות שותף פעיל במסע של הפועל רמת גן בגביע המדינה. בן יאיר כבש בניצחון 3-5 על הפועל עפולה בשמינית הגמר והמשיך עם הפועל רמת גן במסע המוצלח שנעצר רק אצל נשיא המדינה עם גביע שני בהיסטוריה של המועדון.

דיא סבע – הפועל באר שבע

הקשר נמוך הקומה והזריז השתתף במחנה האימונים של מכבי ת"א בלה מנגה ולאחר מכן הושאל להפועל באר שבע שם פתח את העונה בליגה. סבע כבש שער אחד בחצי העונה הראשונה ולאחר מכן עבר בהשאלה נוספת לבני סכנין בחלון ההעברות של ינואר. סבע כבש במדי סכנין שער אחד בניצחון 2-3 על בני לוד בשמינית גמר גביע המדינה והיה שותף להישארות קבוצתו בליגה.

רועי קהת – הפועל באר שבע

הקשר הצעיר פתח את העונה הנוכחית בבירת הנגב וכבש שער ראשון בקבוצה של אלישע לוי במשחק גביע הטוטו נגד הפועל ר"ג בספטמבר. השער הראשון שלו בליגה הגיע חודשיים לאחר מכן, בתיקו 2-2 נגד הפועל עכו. בהמשך העונה קהת לא הצליח לקבע את מעמדו בהרכב ולא הוסיף עוד שערים למאזנו בעונה בה הפועל באר שבע ניצלה מירידה במחזור האחרון.

ברק יצחקי – אנורתוסיס פמגוסטה (קפריסין)

לחלוץ בן ה-28 הייתה עונה מצוינת במדי סגנית האלופה הקפריסאית אותה סיים עם 13 שערים ב-23 הופעות. יצחקי הושאל לאנורתוסיס בקיץ וחבר למאמן הישראלי רוני לוי במטרה להחזיר את האליפות לקבוצה מהעיר פמגוסטה לראשונה מאז 2007/08. את העונה פתח עם פציעה והחל לשחק באופן סדיר רק מסוף חודש אוקטובר ואת השנה האזרחית החדשה פתח עם שער אחד בלבד באמתחתו. מאז ועד סוף העונה הקשר של יצחקי עם הרשת השתפר בצורה ניכרת ומאזן השערים שלו בתום העונה הציב אותו כליגיונר הכובש ביותר בעונת 2012/13. מבין 13 שעריו של יצחקי הוא כבש שלושה צמדים וגם שלושער אחד. לצערו של יצחקי השערים שלו לא הספיקו לקבוצתו לה חסרו שש נקודות בכדי לעקוף את אפואל ניקוסיה שזכתה באליפות.

גיא חיימוב – א.א.ק לרנקה (קפריסין)

מושאל נוסף של הצהובים שבילה את העונה במגרשי קפריסין הוא השוער גיא חיימוב שגם הוא חבר באי השכן למאמן ישראלי, רן בן שמעון בקבוצת א.א.ק לרנקה. חיימוב פתח את העונה בצורה הכי טובה ששוער יכול לבקש לעצמו עם תשעה משחקים רצופים ו-739 דקות ללא ספיגה, שיא קפריסאי. גם ללרנקה היו יומרות בצמרת הטבלה ובחלק גדול של העונה היא עשתה רושם של מועמדת טובה לאליפות. בסופו של דבר א.א.ק סיימה במקום הרביעי ולא הצליחה להעפיל למפעלים האירופאים וחיימוב סיים את העונה עם 29 הופעות וממוצע ספיגות של קצת פחות משער למשחק בליגה.