למרות ההפסד אמש הבלם לא שוכח את החווית מהעונה שחלפה כמו גם דור מיכה: "זה לא יקח מאיתנו את מה שעשינו"

מכבי ת"א הגיעה אמש למשחק האחרון של העונה עם כ-90 אחוז הצלחה במשחקי הבית, אך ספגה הפסד ליגה שני בלבד בבית, 3-0 לבני יהודה. אדם הרפקה, כפיר אדרי ואמיר עגייב כבשו לזהובים והעניקו לאלופה הגאה את הפסדה הראשון מאז המחזור ה-19. למרות ההפסד הצהובים ניסו להישאר חיוביים כמו עוזר המאמן, רובן מרטינז, שמילא את תפקידו של אוסקר גארסיה המורחק על הקווים: "חבל שהפסדנו את המשחק האחרון, רצינו לנצח עם הקהל שלנו וגם לעשות היסטוריה קטנה ולסיים עם הפרש גבוה יותר מהמקום השני אך לא הצליח לנו וזה המשחק הראשון שאנחנו מפסידים בפלייאוף. בסך הכול זה כדורגל, זה יכול לקרות, הם ניצלו את המצבים שלהם באחוזים גבוהים ואנחנו לא הצלחנו".

קשר הצהובים, דור מיכה הוסיף גם הוא את תחושותיו מההפסד: "קצת צורם להפסיד ככה במשחק האחרון, אחרי שכל העונה לא הפסדנו בצורה כזאת, אך זה לא יקח מאתנו את מה שעשינו העונה. בלם הקבוצה, איתן טיבי הוסיף: "זה יכול היה להיות כיף לסיים עם פער של 16 נקודות מהמקום השני וחבל שהפסדנו אך למרות זאת העונה הזו הייתה מדהימה. לא רצינו שזה ייגמר במיוחד עם הקהל הזה איתנו, אך זה נגמר ועכשיו צריך להתכונן לעונה הבאה. יש שחקנים שיקבלו יותר חופש וכאלה שפחות לקראת העונה הבאה אך אני מקווה שכולנו נגיע רעננים".

גם המנהל הספורטיבי של מכבי ת"א, ג'ורדי קרוייף כבר עם העיניים לעונת 2013/14: "בעונה הבאה כולם מתחילים מאפס וחשוב מאוד שנגיע מוכנים כי זה יקח מאיתנו הרבה בכדי להישאר בטופ. לכן ננסה להמשיך ולהשתפר בכל אספקט במשחק שלנו. העפלה לליגת האלופות יהיה קשה מאוד להשיג כי אנחנו לא מדורגים, אך זה בהחלט אפשרי עבורנו להצליח במפעל אירופי".

רוברטו קולאוטי שנפרד בסיום לקול תשואות האוהדים אמר : "התרגשתי מהקהל בסיום, יש למכבי תל אביב קהל מדהים, כל משחק היה איתנו ונתן לנו הרגשה מיוחדת". החלוץ גם הביט אחרים לרגעים שעשו לו את העונה: "היו זמנים טובים בעונה הזו, בעיקר במשחקים בתחילת העונה וברמת השרון היה רגע מיוחד. הגענו לשם אחרי כמה הפסדים, עוד אחד היה זה היה יכול להיות סיפור אחר ואני שמח שיכולתי לעזור עם השער שלי".

http://www.youtube.com/watch?v=ecFd8yChEIs