עוזר המאמן שיחליף מחר על הקווים את אוסקר גארסיה המורחק בטוח בשחקניו: "אין לי ספק שהם ירצו לנצח את המשחק"

עונה בלתי נשכחת עבור מכבי ת"א מגיעה מחר לסיומה עם הדרבי הקטן של העיר נגד בני יהודה במחזור האחרון של עונת 2012/13. במסיבת העיתונאים השבועית לקראת המשחק דיבר עוזר המאמן של הקבוצה, רובן מרטינז על המשמעות של המשחק עבור אלו שיעלו מחר על כר הדשא: "כמו שכולם יודעים במשחקים האחרונים לא שיחקנו עם כל השחקנים ששיחקו לאורך העונה, אבל אין לי ספק שהשחקנים שישחקו ירצו גם מחר להוכיח את עצמם ולנצח את המשחק".

מרטינז לקח את ההזדמנות להבהיר את סוגית הישארות הצוות הספרדי ולהתייחס לעונה שעברה על הקבוצה: "כרגע יש לנו חוזה במכבי תל אביב, עד כמה שאנחנו יודעים לכרטיס הנסיעה לספרד יש גם תאריך לטיסת חזרה ב- 18/06. "לא היתה עונה קלה כמו ההפרש בטבלה, פשוט בסוף נפתחה הליגה ואם נשאר עוד משהו כדי לעשות היסטוריה אז ננסה לעשות את זה מחר.

למסיבת העיתונאים האחרונה העונה בקרית שלום שנערכה לפני האימון האחרון הגיע גם שוער הקבוצה, תומר חנצ'ינסקי שצפוי לקבל זמן משחק לראשונה העונה: "חיכיתי לזה, הגעתי לפה בידיעה שאני אעבוד קשה והדברים יסתדרו. קודם כל אני שמח לשחק מחר ואני שמח שהגעתי לקבוצה שזכתה באליפות. אני מרגיש שאני חלק מזה ומחר גם תהיה לי הזדמנות להיות חלק מהמשחק". השוער מוכן למשימה העומדת לפניו מחר, קבוצה שכבר הבקיעה חמישה שערים העונה לרשת מכבי ת"א: "כל קבוצה שבאה לשחק נגדינו רוצה לנצח את מכבי תל אביב ואני בטוח שכל השחקנים מוכנים כי זה יהיה מלחמה, זה יהיה קשה".

חנצ'ינסקי הבהיר כי למרות שלא זכה לשחק עד כה הוא המשיך לעבוד קשה באימונים: " זה לא משנה אם שיחקתי או לא לאורך העונה, התכוננתי כל אימון במחשבה שאני עשוי לפתוח במשחק הקרוב. היינו שלושה שוערים שכולם יכולים לשחק ויצא שאני לא שיחקתי, אך בינתיים יש לי מחר הזדמנות וזה הדבר היחיד שאני חושב עליו. אני מוכן ורוצה לסיים את העונה עם ניצחון".