נערים א' פתחו את אלוף האלופים ברגל ימין, קבוצות נערים ג' המשיכו ברצף הניצחונות

נערים א' פתחו את טורניר אלוף האלופים במשחק הראשון מתוך שלושה עם ניצחון קטן אך חשוב על הפועל חיפה, 0-1. הטורניר, המשלב את שלוש הראשונות מליגות נערים א' ארצית צפון ודרום יכריע את זהותה של קבוצת נערים א' הבכירה. כל קבוצה משחקת שלושה משחקים, אחד נגד כל קבוצה מהליגה המקבילה. המשחק של מכבי ת"א נגד הפועל חיפה היה זה שפתח את הטורניר ויונתן כהן היה זה שכבש את שער הניצחון בדקות הסיום ונתן לצהובים שלוש נקודות ראשונות. בשבת הבאה יתמודדו נערי א' של מכבי ת"א נגד בני סכנין כאשר המשחק האחרון יהיה נגד הקבוצה לה הפסידו הצהובים בחצי גמר גביע המדינה, מכבי חיפה.

נערים ב' של מכבי ת"א יחלו את אלוף האלופים שלהם בשבוע הבא ובשבת הזו הם קיבלו הזדמנות להתכונן אליו בצורה טובה. החניכים של אליעזר בן אהרון שיחקו בטורניר ידידותי בו השתתפו גם מ.ס אשדוד, הפועל ראשון לציון והפועל רמת גן. נערי ב' הצהובים זכו בטורניר לאחר ניצחון בגמר על הפועל ראשון לציון בדו קרב מהנקודה הלבנה. השוער ליאור קרני נבחר למצטיין הטורניר. לנערים ג' של מכבי ת"א נשארו עוד שני מחזורים לסיום העונה ובשבת הם רשמו ניצחון 0-1 על הפועל ירושלים שהשאיר אותם במרחק 5 נקודות מהפסגה. רוי רונן הכריע את המשחק לטובת הצהובים עם שערו ה-27 העונה בכל המסגרות. נערי ג'2 ממשיכים את התקופה הטובה וקרובים לסיים את העונה עם טעם מתוק בפה לאחר ניצחון תשיעי רצוף, 1-2 על בני אילת. מתן כהן וטל סנדרוביץ כבשו לנערי ג'2.

ילדים א' דרום רחוקים שלושה מחזורים מסיום העונה ובשבת הם רשמו ניצחון 1-4 על בני יהודה ונשארו במרחק 8 נקודות מהפסגה. ילדים א' צפון ספגו הפסד ביתי, 2-1 מרגלי הפועל קרית אונו החזקה. גם ילדים ב' דרום ספגו הפסד ביתי עם 2-1 להפועל ת"א בדרבי אך ילדים ב' צפון השיגו ניצחון חוץ נאה עם 1-5 על עירוני מודיעין.