נערים א' השיגו ניצחון שני באלוף האלופים, ילדים ב' צפון עשו צעד נוסף לאליפות

נערים א' של מכבי ת"א רשמו ניצחון שני במשחק השני מתוך שלושה בטורניר אלוף האלופים של ליגות נערים א' ארצית. החניכים של זיו אריה גברו על בני סכנין בתוצאה 0-5 עם צמד של אליאל פרץ ושערים של מתן חוזז, יונתן כהן ויוסי סלליך. המשחק האחרון של נערי א' של מכבי ת"א בטורניר ייערך בעוד שבועיים נגד אלופת ליגת נערים א' ארצית צפון והקבוצה לה הצהובים הפסידו בחצי גמר הגביע, מכבי חיפה.

נערים ב' של מכבי ת"א שיחקו אתמול את המשחק הראשון שלהם באלוף האלופים אך לצערם סיימו אותו עם הפסד 2-0 למכבי נתניה. החניכים של אליעזר בן אהרון הרבו להחמיץ נגד אלופת ליגת נערים ב' ארצית צפון וספגו שני שערים מאוחרים במחצית השנייה שקבעו את התוצאה הסופית. נערי ב' הצהובים ינסו לתקן בשני המשחקים הבאים שלהם בטורניר נגד מכבי חיפה ובית"ר טוברוק.

נערים ג' של מכבי ת"א עדיין נמצאים במשחקי העונה הסדירה של ליגת נערים ג' מרכז הנמתחת לאורך 30 מחזורים. מחזור אחד לסיום, הצהובים כבר איבדו סיכוי לזכות באליפות ויסתפקו במקום השני. אתמול התארחו נערי ג' אצל בית"ר ירושלים וחזרו עם ניצחון 0-3 משלושה שערים בעשר הדקות האחרונות של המשחק. גל צנעני כבש צמד ומאור בקר כבש את השלישי. נערי ג' 2 המשיכו בכושר הטוב שלהם עם ניצחון עשירי רצוף, 0-4 על עירוני מודיעין שקבע כי הצהובים יסיימו את העונה במקום השלישי.

ילדים א' דרום של מכבי ת"א רשמו ניצחון ביתי 0-1 על בית"ר ירושלים משערו ה-18 העונה של אילון אלמוג וסיימו את העונה במקום החמישי בטבלה. ילדים ב' צפון רשמו ניצחון נוסף שמשאיר אותם בעמדה טובה לסיים את העונה במקום הראשון. ילדי ב' גברו 1-6 על בני יהודה ויחכו לתוצאה של השנייה בטבלה, מ.ס אשדוד באמצע השבוע בכדי לדעת אם הם יכולים לחגוג שני מחזורים לתום העונה. המשחק הבא של ילדים ב' צפון יהיה דרבי פנימי נגד ילדים ב' דרום שהפסידו אתמול 3-2 להפועל ראשון לציון.