קשר מכבי ת"א הבהיר במסיבת העיתונאים היום בצהריים כי הפועל ר"ג לא תהווה יריבה קלה בשבת: "הם הוכיחו שמגיע להם כבוד"

אוסקר גארסיה ודור מיכה הגיעו לאחר אימון הבוקר בקרית שלום למסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל ר"ג באצטדיון המושבה. כרטיסים למשחק ניתן עדיין לרכוש בקרית שלום או ב'לאן' ובנוסף לכך המועדון מעמיד לרשות האוהדים הסעה מסובסדת. פרטים מלאים על כל זאת וגם על סידורי הישיבה במשחק למנויים בעמוד הכרטיסים באתר.

מאמן הקבוצה הדגיש כי הוא מעוניין להתייחס רק למשחק הקרוב נגד ר"ג: "אנו חייבים להתרכז כרגע רק במשחק הזה, כל המשחקים בליגה קשים וגם המשחק נגד הפועל ר"ג לא יהיה קל ורק לאחר שנעבור אותו נוכל להתמקד במשחקים אחרים. לגבי מה שצפוי להתרחש במשחק, זה לא יהיה קל לפרוץ את ההגנה של ר"ג ואני מקווה שנצליח לעשות את זה".

http://www.youtube.com/watch?v=T0KCbdOjEAI&feature=youtu.be

גארסיה התייחס גם לשחקני הקבוצה בנבחרת ישראל והפגרה שהייתה בסוף השבוע האחרון: "אנחנו שמחים שיש לנו חמישה שחקנים בנבחרת ויש לנו את היכולת לעקוב אחרי מה שהם עשו שם. בסופו של דבר הם צריכים להתאמן עם הנבחרת בכדי לשפר את התיאום ואין להם הרבה הזדמנויות לעשות זאת לכן זה דבר טוב".

דור מיכה המשיך את דבריו של מאמנו לקראת המשחק בשבת: "אנחנו נותנים להם את הכבוד, הם הוכיחו שמגיע להם וחשוב לנו לקחת שלוש נקודות במשחק לא קל". לגבי דקות המשחק שמיכה מקבל לאחרונה אמר הקשר: "מי שטוב משחק לא משנה אם הוא צעיר או מבוגר יותר, גם כשאני לא שיחקתי שחקנים צעירים היו בהרכב וזה מראה על תחרות טובה בהרכב".

במסיבת העיתונאים הוצגו שלוש קריקטורות לדוגמה של שלושה שחקנים, גונזאלו גארסיה, סטיב גורי ועומר ורד כהקדמה לקראת פעילות  איורי הקריקטורות שתיערך באצטדיון המושבה בשבת לאוהדי הקבוצה. לפרטים מלאים  על הפעילות לחצו כאן.

מעבר לכך נקבע היום כי הדרבי נגד הפועל ת"א במחזור ה-9 ייערך ביום ראשון בעוד כשבוע וחצי, ה-11.11 בשעה 20:50 בערב. מיכה נשאל במהלך מסיבת העיתונאים על הדרבי ועל מחירי הכרטיסים: "לא יצא לנו לחשוב על הדרבי, אנו מתרכזים בהפועל ר"ג ולאחר מכן נתפנה לחשוב על המשחק הבא. בנושא המחירים זה לא ענייני להתעסק, זה תפקיד ההנהלות של הקבוצות".