מועדון מכבי ת"א בשיתוף עם ארגון גראנד סלאם פרו AM תרמו לטובת קייטנת 'גדולים מהחיים' שארוע הסיום שלה נערך היום בקרית שלום

מזה ארבע שנים שמועדון מכבי תל אביב מארח את ילדי עמותת 'גדולים מהחיים' בקרית שלום וגם היום נמשכה המסורת. הילדים הגיעו לקרית שלום לכבוד סיום קייטנת 'גדולים מהחיים' שהתאפשרה הודות לתרומה של מועדון מכבי תל אביב וארגון גראנד סלאם פרו AM. עמותת גדולים מהחיים היא עמותה שהוקמה בשנת 2000 על ידי הורים לילדים חולי סרטן במטרה להעניק לילדים החולים במחלה סיוע בהתמודדות איתה. הסיוע נעשה באמצעות סיוע נפשי ובריאותי, יצירת חוויות משמחות לצד שיפור הטיפול והתנאים הרפואיים. לאחר שסיימו את אימון הבוקר נפגשו כל שחקני הסגל עם הילדים והעניקו להם את מלוא תשומת הלב.

הילדים שהגיעו הבוקר לקרית שלום זכו לשוחח עם השחקנים להצטלם איתם וחלקם אף ניצלו את השערים במגרש הסינטטי והחליפו מסירות עם השחקנים. גם הקמע של מכבי תל אביב, מכביניו הסתובב בין הילדים, הצטלם איתם ועזר לשמח אותם. לאחר כשעה שהילדים נהנו בחברת השחקנים ומכביניו כל אחד קיבל משחקן בקבוצה שי אישי מתנת המועדון. בסיום האירוע נערך טקס בו העניקו נציגי העמותה מזכרת למכבי תל אביב וכל הילדים זכו לצילום קבוצתי עם השחקנים שלאחריו הפריחו לשמיים בלונים צהובים כחולים.

לתמונות נוספות היכנסו לעמוד הפייסבוק או הגוגל פלוס של מכבי תל אביב