המגן השמאלי הספרדי שעבר הבוקר את הבדיקות הרפואיות ושיחק ב-4 העונות האחרונות במדי חטאפה סיכם לשנתיים: "שמח להצטרף, מחכה לאתגר"

מכבי ת"א הגיעה לסיכום על צירופו לשנתיים של חוזה מנואל חימנז אורטיז 'מאנה', מגן שמאלי ספרדי בן 31 ששיחק בחטאפה ב-4 השנים האחרונות וערך במדיה 101 הופעות בליגה. 

'מאנה' שהגיע אתמול למחנה האימונים בסאלפלדן וצפוי להצטרף לקבוצה אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להצטרף למכבי ת"א ומחכה בקוצר רוח לאתגר החדש. שמעתי מקרלוס גארסיה המון על הקבוצה בכלל ועל החיים בעיר ת"א בפרט ואני מחכה להתחיל להתאמן עם שאר השחקנים בקבוצה על מנת לזכות בסופו של דבר בתארים". המגן עבר הבוקר את הבדיקות הרפואיות בהצלחה.

המנג'ר הספורטיבי ג'ורדי קרוייף אמר לאתר הרשמי: "אני שמח שהצלחנו לצרף למכבי ת"א שחקן בקליבר של 'מאנה' ואני בטוח שיתרום מהניסיון שצבר בליגה הספרדית לשיפור הסגל שלנו".

'מאנה' (1.75 ס"מ) יליד העיר אלחת'יראס שבחבל קאדיז גדל במחלקת הנוער של ליננסה ובגיל 19 ערך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה הבוגרת ששיחקה בליגה השלישית בספרד. לאחר מכן עבר גם בקבוצות דיטר ספרה, אתלטיקו מדריד ב' ומורסיה. בין השנים 2006-09 שיחק 'מאנה' במדי אלמריה לצידו של קרלוס גארסיה והיה שותף לעונת ההעפלה ההיסטורית של הקבוצה לליגה הראשונה.

בעונה השנייה שלו באלמריה (2007/8) היה מהמצטיינים כאשר בין השאר כבש צמד שערים נגד מאיורקה ורקראטיבו הואלבה ועזר לקבוצה הצנועה מאנדלוסיה לסיים במקום השמיני. לאחר 68 הופעות ליגה במדי אלמריה עבר 'מאנה' לקבוצה השלישית של מדריד, חטאפה, במדיה רשם 101 הופעות ליגה.