היום ב 16:00 יגיעו שחקני הקבוצה לאצטדיון בלומפילד לאירוע המכירה של המארז ויעניקו הקדשה אישית לרוכשים

מכבי תל אביב משיקה את מארז האליפות הרשמי הכולל אלבום תמונות ודיסק DVD עם כל השערים והרגעים מהעונה החולפת המספרים את סיפור העונה מנקודת מבטם של השחקנים. מארז האליפות מוצע למכירה כבר עכשיו בחנות האון ליין הרשמית של מכבי תל אביב במחיר של 119.99 ש"ח. ספר התמונות מכיל 64 עמודים בכריכה קשה, המציג את הרגעים שעשו לכולם את העונה. כל שחקן סיפר על רגע אחד אינטימי ובלתי נשכח שזכור לו מהעונה. בין היתר מואנס דבור סיפר על הצמד שלו מול מכבי חיפה במחזור הראשון, אלירן עטר על הגול של לוגסי מול בני יהודה במחזור ה-23 וערן זהבי על השער בדרבי מול הפועל במחזור ה-30. עוד בספר התמונות; סטטיסטיקות מהעונה, טבלאות ונתונים מספריים.

לספר מצורף דיסק DVD בן 50 דקות המספר את סיפור העונה, ממחנה האימונים בלה מנגה ועד לחגיגות האליפות הכיכר מנקודת מבטם של השחקנים. כל מה שאי אפשר היה לומר במהלך העונה, התחושות, המראות והמחשבות מתוך חדר ההלבשה מגיעים מנקודת מבטם של גל אלברמן, יואב זיו, איתן טיבי, דור מיכה, ערן זהבי ואלירן עטר. דיסק ה-DVD מביא לאוהדים את כל המשחקים, כל השערים וכל הסיפורים מאחורי עונת המשחקים 2012/13.

טעימה מסרט האליפות:

http://www.youtube.com/watch?v=vOQPLB6Z344

היום יגיעו שחקני הקבוצה לאצטדיון בלומפילד בין השעות 16:00-18:00, יחתמו לאוהדים ויעניקו הקדשה אישית לאלו שיגיעו למקום וירכשו את מארז האליפות. לכבוד אירוע המכירה, המועדון יעניק מחיר בלעדי של 99.99 ש"ח עבור מארז האליפות.

לא יכולים לחכות? רכשו עכשיו את המארז האליפות בחנות האון ליין הרשמית

צילומים – ניר קידר

וידאו – בנוביץ' תקשורת