מאמן ג'יור אטילה פינטר התייחס לצהובים במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "רוצים לנצח כמו בכל משחק"

יריבת מכבי תל אביב בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות קיימה בשעות הבוקר את מסיבת העיתונאים המסורתית לקראת המשחק מחר, בהשתתפות מנג'ר המועדון אטילה הורבאט, מאמן הקבוצה אטילה פינטר והקפטן- השוער סאשה סטפאנוביץ'. מאמן ג'יור לא יעמוד על הקווים זכר להרחקה של המועדון באוגוסט 2010 מול דינאמו זאגרב ואת מקומו יחליף הסקאוט של הקבוצה יוזף פארקש. "אמנם לא אשב על הספסל בעקבות הרחקה ולא תהיה לי גישה אל השחקנים, אך העוזר שלי יוזף פארקש צפוי להחליף אותי ואנו נתדרך את השחקנים לכל תרחיש אפשרי ואנו מקווים שהם יגיבו בהתאם", סיפר המאמן במסיבת העיתונאים. "אנחנו רוצים לנצח בכל משחק בדיוק כמו בסופרקאפ, הפילוסופיה שלי אומרת שעבודה קשה תמיד מביאה לתוצאות המבוקשות. אנחנו נתאמן היום, ונבצע הערכת מצב לגבי הפצועים שלנו ואני מאמין שמחר נגבש את ההרכב למשחק".

המאמן התייחס גם למכבי תל אביב ולאווירה במדינה לקראת ההתמודדות: "אני מרגיש כרגע כמו לפני המשחק נגד מונפלייה, בו לא היתה התעניינות תקשורתית וכך גם עכשיו שיש כאן נציגות תקשורתית מועטה. בואו ונראה מה יהיה בסיום המשחק. את מכבי ת"א ראיתי בשלושה משחקים ומדובר בקבוצה מהירה המשחקת כדורגל אגרסיבי שזכתה באליפות ישראל בפער של 13 נקודות ולא בכדי. יש למכבי שחקנים מהירים מאוד ואנו לא צופים שישחקו בצורה שונה נגדנו מחר אך אנחנו ננסה להשיג את התוצאה הטובה ביותר בשבילנו".

השוער והקפטן סאשה סטפאנוביץ' הוסיף: "אני פונה לאוהדים ומבקש שיבואו לעודד אותנו כי אנו זקוקים לכל קול ביציע. יש לנו בסגל כמה שחקנים ששיחקו במוקדמות נגד מונפלייה לפני מספר שנים ואני בטוח שבגישה הנכונה כפי שהפגנו בסופר-קאפ תביא לנו את התוצאה הנכונה".

מכבי תל אביב תקיים הערב אף היא מסיבת עיתונאים לקראת המשחק ומיד אחר כך תצא לאימון המסכם שייערך באצטדיון בו יתקיים גם המשחק. מאות מאוהדי מכבי תל אביב צפויים לעודד את הקבוצה מחר במשחק. מנג'ר המועדון אטילה הורבאט התייחס בסיום מסיבת העיתונאים לנושא האבטחה: "מבחינת אבטחה המשחק הוא ברגישות גבוהה ולכן כל אוהד יתבקש למסור את כל הפרטים האישיים שלו כתנאי כניסה לאיצטדיון".