מאמן האלופה מתכונן לגומלין מחר מול ג'יורי ומבהיר: "בכדורגל המודרני אין משחקים קלים, צריך לייצר המשכיות"

יממה לפני משחק הגומלין בסיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות התכנסו אלופת ישראל ואלופת הונגריה בזו אחר זו למסיבת העיתונאים המסורתית והאימון המסכם באצטדיון בלומפילד. האצטדיון יכול להגיע לתפוסה מלאה נגד ג'יורי לאחר שאוהדי מכבי ת"א קיבלו הזדמנות למלא גם את שערים 4-5 שייפתחו מחר למכירה.

מאמן הצהובים פאולו סוזה הגיע להיכל הכדורגל של הצהובים מוקדם מהרגיל בשביל להתרשם מהאצטדיון שיספק לו אווירה מחשמלת לאורך העונה: "אני מקווה להרגיש את הקהל מחר, אני רוצה לנצח ולהעביר את התחושות לאוהדים שלנו. רוב השחקנים שלנו רגילים לשחק כאן ולכן אני חושב שהאווירה במשחק תשפיע לטובה. הדבר העיקרי שהעברתי לשחקנים שלי הוא שאנחנו לא יכולים לאבד את הריכוז שלנו מול היריבה ושעדיין לא עברנו את ההתמודדות הזאת בשביל להתכונן ליריבה הבאה".

המאמן המשיך והתייחס למשחק: "בכדורגל המודרני אין משחקים קלים, יש לנו יתרון מ-90 הדקות הראשונות אבל עדיין יש לנו עוד 93-94 דקות. אנחנו מבקשים לייצר המשכיות מהמשחק הראשון ומקווים שהקהל ידחוף אותנו לתוצאה טובה. אני לא חושב שהמשחק היה קל, אמנם היינו דומיננטים ונערכנו היטב למשחק הראשון כי אני מכיר אותם טוב, אבל המשחק יכול היה גם להתפתח אחרת. אני מכיר את ג'יורי ויודע מה הם מסוגלים, אבל אני מקווים שנצליח שוב לייצר את אותה יכולת מהמשחק הראשון ולשמר את מגמת ההתפתחות שלנו".

http://www.youtube.com/watch?v=a0Guu-uHiYc

גל אלברמן שכבש את השער האחרון בהתמודדות מול ההונגרים הוסיף: "רק אחרי המשחק נדע אם היתרון מהמשחק הראשון מספיק. למרות שהיה לנו משחק טוב לא היה לנו קל ואני מאמין שהמשחק מחר יהיה עוד יותר קשה כי הם ינסו להפעיל לחץ מהרגע הראשון. אנחנו מאד שמחים שהקהל שלנו צמא לראות אותנו שוב, התגעגענו אליו ואני חושב שהם יבואו לתמוך בנו ואנחנו ננסה להחזיר להם. קשה לי להגיד שהופתעתי מאיך שנראינו כי אני מכיר את היכולות של הקבוצה. כמובן שאנחנו רוצים להתקדם אבל אנחנו לא שוכחים את מה שהביא אותנו להצלחה בשנה שעברה. יש לנו הרבה לאן לשאוף ולהשתפר".

עוד לפני שהצהובים הגיעו לאצטדיון, האורחים בראשות מאמן הקבוצה אטילה פינטר הגיעו ללמוד את כר הדשא באימון המסכם: "אנחנו שמחים להגיע לישראל, זאת מדינה נפלאה אבל לא בשביל זה הגענו לישראל. אנחנו רוצים לחזור מההפסד של המשחק הראשון, האוהדים בהונגריה מאמינים שלשתי הקבוצות יש סיכוי של 50 אחוזים. מאחורינו רק החלק הראשון ואנחנו צריכים לעשות הכל כדי לחזור למשחק בשביל להיות המנצחים של ההתמודדות. אנחנו מאמינים שקבוצות גדולות יכולות לחזור מהפסד, אנחנו לא קבוצה גדולה אבל אנחנו מאמינים שהשחקנים שלנו יכולים לעשות את זה. מכבי קבוצה טובה אבל אנחנו צריכים לעשות הכול בכדי לשנות את התוצאה".