מאמן מכבי ת"א מאמין כי הקהל שיגיע לבלומפילד יתן דחיפה לקבוצתו שתנסה להפוך פיגור של 1-0: "איתם נוכל להשיג את המטרה"

מכבי תל אביב התעוררה לאימון בוקר במתקן האימונים של פ.צ באזל ברגשות מעורבים לאחר ההפסד 0-1 לשוויצרים במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בליגת האלופות. הקבוצה אמנם הפסידה אך הציגה יכולת משופרת במחצית השניה ותנסה להכריע את ההתמודדות באצטדיון בלומפילד עם התמיכה של הקהל הצהוב. מאמן מכבי ת"א פאולו סוזה סיכם את התחושות לאחר המשחק: "אני מרוצה במיוחד מהמחצית השנייה. אני חושב שיש לנו כבוד ליריבה ולמה שהשיגה עד כה בכדורגל האירופאי, לנו יש שחקנים שלא רגילים לשחק במעמדים כאלה ואולי נתנו להם יותר מדי כבוד. כמו שאמרתי כבר הם קבוצה טובה אבל כשאנחנו משחקים כמו מכבי אנחנו יכולים להקשות עליהם ואנחנו רוצים לעשות זאת לאורך 90 דקות ולא רק 45".

"שינינו כמה דברים במחצית השנייה, היינו רעננים יותר והיו לנו הזדמנויות לכבוש אך לא השכלנו לעשות זאת. משחק החוץ בהתמודדות כזו הוא מאוד חשוב ולנו הייתה הזדמנות לעשות משהו במשחק החוץ ולא הצלחנו לכבוש. עכשיו נצטרך לוודא שבגומלין נדחוף קדימה ונלחץ במשך כל המשחק בכדי להשיג את המטרה ועם האוהדים שלנו יש לנו סיכוי. באזל עדיין פייבוריטים, במיוחד עם היתרון שיש להם אך ננסה לתקן בגומלין".

הבלם איתן טיבי הוסיף: "הסתיימה מחצית אחת ואנחנו בפיגור של שער, בבלומפילד עם הקהל שלנו ביום שלישי נעשה הכל כדי לא לאכזב ולנצח". גם חברו לחוליית ההגנה קרלוס גארסיה התייחס להשפעת בלומפילד כשאמר: "המחצית הראשונה היתה רעה מאוד מבחינתנו אבל אחרי ההפסקה הראינו שאנחנו יכולים לשחק והיינו קרובים לכבוש. אני מאמין וסומך על היכולת שלנו וביחד עם האוהדים בבלומפילד יש לנו סיכוי להעפיל שלב". 

עומרי בן הרוש שרשם הופעת בכורה בצהוב אמר: "אני שמח על הדקות הראשונות במדי מכבי וזה בהחלט מרגש לשחק עם החברים החדשים במשחק רשמי. אני בטוח שהרבה מהאוהדים ראו אותנו בטלוויזיה ולמרות שמגיע קרדיט לאלה שהגיעו לבאזל אני מאמין שלשחק מול בלומפילד מלא ייתן גם לי וגם לקבוצה הרבה". לאחר אימון הבוקר בבאזל ימריאו הצהובים חזרה ארצה בשעות אחר הצהריים ובהמשך השבוע יחזרו להתאמן בקרית שלום לקראת משחק הגומלין ביום שלישי הבא (20:00, שידור בספורט 1).