שער בודד של האורחים מרמת גן ולחץ עקר של הצהובים העניקו הפסד שני רצוף למכבי ת"א 'שחר'

אחרי הפסד בכורה בשבוע שעבר לאלופה מכבי חיפה קיוו שחקני מכבי ת"א 'שחר לחזור למסלול הניצחונות במשחק ביתי נגד הפועל רמת גן. כבר מהפתיחה נתקלו הצהובים בחומה הבצורה של הגנת האורחים ובמחצית הראשונה התקשו ליצור ההזדמנויות טובות ליד השער. מנגד שחקני העולה החדשה הפתיעו באחת ההתקפות הבודדות שלהם במחצית הראשונה כאשר יניב מזרחי כבש שער מפתיע בדקה ה-28. הצהובים ניסו לחזור למשחק עם בעיטות של דניאל גרץ ודור ג'אן אך להפסקה הם ירדו בפיגור 1-0. 

Hozez

במחצית השנייה התנועה המשיכה להיות בעיקר לכיוון אחד, שערה של הפועל רמת גן. החניכים של זיו אריה הצליחו ליצור מצבים מסוכנים במחצית השנייה אך השער מיאן להגיע. דור ג'אן סחט הדיפה טובה משוער האורחים לפני שדור פרץ נגח לקורה וראה את יונתן כהן ממשיך את הכדור החוזר החוצה מתוך תיבת החמש. שחקני רמת גן ניצלו את יציאת הצהובים להתקפה וכמעט כבשו את השני בהתקפה מתפרצת לקראת הסיום. לאחר מכן המשיכו חניכיו של זיו אריה להפעיל לחץ על שער ר"ג בניסיון להשיג שוויון דרמטי אך דור ג'אן שוב סחט הדיפה מהשוער ועמית פרחי מצא רק את הקורה.

Armeli

עד לסיום התוצאה נשארה בעינה, 1-0 להפועל ר"ג והפסד בית ראשון למכבי ת"א 'שחר' ושני בסך הכול כבר במחזור השלישי של ליגת העל לנוער. בשבת הבאה ינסו הצהובים להתאושש משני ההפסדים הרצופים כאשר יארחו במשחק ביתי נוסף את בית"ר טוברוק.