משחק קצבי ומעניין הסתיים עם הפסד ראשון העונה של מכבי ת"א 'שחר' שנכנעה 3-2 למכבי חיפה

המחזור השני של ליגת העל זימן למכבי ת"א 'שחר' את מה שראוי להיקרא "משחק העונה" נגד מכבי חיפה. רק לפני עשרה ימים גברה מכבי ת"א הסגנית על האלופה מחיפה 1-3 בסופר קאפ לנוער והמשיכה עם אותה תוצאה במחזור הראשון נגד הפועל רעננה. גם במשחק היום במתחם 'קצף' שערים לא חסרו ולמחצית ירדו הקבוצות בשוויון 1-1 לאחר שסער קלדרון השווה עבור הצהובים שפיגרו משער של שובל גוזלן. חלוץ הירוקים השלים צמד במחצית השנייה לפני שמיכה לאוטה העניק יתרון 1-3 למארחים. שער מצמק של אופק ברזני לקראת הסיום לא הספיק בכדי למנוע הפסד ראשון העונה לצהובים.

המארחים פתחו בלחץ מסוים על שערו של סהר חסון כאשר שובל גוזלן סחט הדיפה טובה מסהר חסון. בדקה ה-24 שוער הצהובים לא יכול היה להושיע משובל גוזלן שהתרומם גבוה לכדור קרן ונגח את שער היתרון של מכבי חיפה. כשהם בפיגור החלו גם הצהובים לתקוף ודור ג'אן שכבש צמד נגד מכבי חיפה בסופר קאפ סחט הדיפה טובה מטל בומשטיין בשער המארחים. בדקה ה-30 הגיע השוויון של מכבי ת"א 'שחר' דווקא מהמגן השמאלי, סער קלדרון שזיהה את בומשטיין מחוץ לרחבה וכבש מרחוק.

המחצית השנייה החלה באותו אופן כמו הראשונה ולצערם של הצהובים הם ספגו כבר שש דקות מההפסקה לאחר שער שני במשחק של שובל גוזלן. השליטה במשחק המשיכה להיות אצל הקבוצה הביתית ובדקה ה-63 מהלך קבוצתי נאה הסתיים בשער של מיכה לאוטה ויתרון 1-3 למכבי חיפה. חניכיו של זיו אריה לא הצליחו לייצר הזדמנויות משלהם עד אשר המחליף הטרי, אופק ברזני כבש מרחוק בדקה ה-78 וצימק את התוצאה. גם הרחקתו של קפטן מכבי חיפה, יובל יוסיפוביץ' לא עזרה לצהובים שעד לסיום לא הצליחו למצוא את השוויון וירדו עם הפסד ראשון לעונת 13/14. בעוד שבוע ינסו שחקני מכבי ת"א 'שחר' להתאושש מהפסד הבכורה כאשר יארחו את הפועל רמת גן במסגרת המחזור השלישי של ליגת העל לנוער.