החלוץ שהחמיץ פנדל דרמטי בתוספת הזמן כבר עם הפנים קדימה: "כל מה שנותר לי הוא להתנצל"

מכבי תל אביב רשמה אמש את הופעת הבכורה בשלב הבתים של האירופה ליג לעונת 2013/14 עם תיקו 0-0 ביתי מול אלופת קפריסין אפואל ניקוסיה. מטבע הדברים עיקר תשומת הלב בסיום המשחק הופנתה לפנדל של ברק יצחקי עמוק בתוספת הזמן של המשחק. מאמן מכבי תל אביב פאולו סוזה התבטא בסיום: "אם אתה שואל אותי על התוצאה, וודאי שאני לא מרוצה, אבל אני בהחלט גאה בהופעה של השחקנים שלי. עוד לפני המשחק וכבר מהיום הראשון שלי אמרתי שהמטרה העיקרית שלנו היא הליגה. לגבי הפנדל, אין לי העדפה מי בועט פנדלים אצלינו, יש לי אמונה בכל השחקנים שלי. ברק יצחקי הוא שחקן מהסוג שיודע להתמודד עם המצבים הללו ויכול להבקיע. היום הוא החטיא, בפעם הבאה אני מאמין שיבקיע".

יצחקי עצמו יצא בסיום המשחק לתקשורת והתייחס לפנדל שפספס: "אני מאד מאוכזב, זה לא נעים, אבל ראיתי לנכון שבדקה כזאת, כשנכנסתי כמחליף, רוב השחקנים שנתנו הרבה על המגרש היו עייפים, אז לקחתי את הכדור, בעטתי ולצערי החמצתי. מה שנשאר לי הוא רק להתנצל בפני האוהדים שלנו ולקוות להחזיר כבר ביום שני נגד מכבי חיפה. יש במכבי תל אביב סגל עמוק מאד, הרבה שחקנים מוכשרים, ותיקים וצעירים. יש תחרות בריאה על הסגל וידענו שתהיה הרבה רוטציה. כל שחקן צריך להבין שאם הוא יושב על הספסל הוא צריך לקבל את זה הכי טוב שאפשר. בכל העולם יושבים על הספסל שחקנים גדולים ובכלל אין מה להתעכב על זה. מי שמשחק בשבילנו הוא הכי טוב ויש רוטציה, צריך לקבל את זה".

לקראת המשחק הבא, ביום שני מול מכבי חיפה בקרית אליעזר, התייחס המאמן פאולו סוזה לנושא הרוטציה בהרכב: "אין אצלי רוטציה, אני מקבל את ההחלטות שלי לגבי ההרכב בהתאם למשחק הספציפי אליו אנחנו מתכוננים. בסך הכל אני מרוצה מה-11 שלנו הערב, לאורך כל המשחק אפואל כיבדה אותנו והסתגרה היטב בהגנה. אני בהחלט מסופק מזה שיש קבוצות באירופה שמכבדות אותנו. היום אני עוד רוצה לחשוב על המשחק מול ניקוסיה, החל ממחר נתחיל להתכונן למשחק בחיפה".