החניכים של זיו אריה רשמו ניצחון 1-3 על הפועל רעננה משערים של גרץ, ג'אן ופרל. מוחמד שכר השווה זמנית

פחות משבוע אחרי שזכתה ב"סופר קאפ" לנוער מכבי תל אביב 'שחר' שיחזרה את התוצאה מול הפועל רעננה במחזור הפתיחה של ליגת העל לנוער. אחרי מחצית ראשונה פושרת מצד המארחים, שירדו להפסקה בשוויון 1-1, החניכים של זיו אריה חזרו למחצית השנייה רעננים על אף החום הרב ששרר במגרש. דור ג'אן החזיר את היתרון כבר בפתיחת המחצית השנייה ועומרי פרל חתם את התוצאה דקות לקראת סיום המשחק. בעקבות הנצחון הצהובים חולקים את המקום השני בליגת העל לנוער עם מ.ס. אשדוד. כבר במחזור הבא מחכה לצהובים מפגש מול האלופה מכבי חיפה כסוג של משחק גומלין למפגש ה"סופר קאפ" שנערך ביום רביעי האחרון, ובתקווה לשחזר את התוצאה.

הדקות הראשונות היו שייכות למכבי תל אביב שתירגמה את היתרון על כר הדשא ליתרון על לוח התוצאות בדקה ה-16. פריצה של עומרי פרל מהאגף הימני הסתיימה בכדור רוחב שעשה את דרכו לידיו של שוער רעננה, אבל דחיקת רגל של דניאל גרץ הסיטה את הכדור אל הרשת. היתרון של הצהובים החזיק 7 דקות בלבד, עד שניב כץ העביר כדור עומק שחתך את כל ההגנה הצהובה והחלוץ מחמוד שכר בעט כדור שטוח לפינה של סהר חסון. שער השוויון העניק רוח גבית לאורחת שהשתלטה על מרכז השדה והיתה מסוכנת יותר עד הירידה להפסקה. בדקה ה-31 חסון עוד הספיק להציל הזדמנות מסוכנת של אקס מכבי תל אביב 'שחר' שגיא דרור שנותר לבדו מול השוער.

במחצית השנייה זאת היתה מכבי תל אביב 'שחר' אחרת וכבר אחרי 10 דקות דור ג'אן העניק את היתרון בחזרה לצהובים. דור פרץ שנכנס במחצית הקפיץ כדור לעמית פרחי, שוער רעננה יצא מהשער ובעט את הכדור שנבלם בשחקן הגנה שלו, על הריבאונד השתלט דור ג'אן שגלגל לרשת דרך הקורה. החל משער היתה רק קבוצה אחת על כר הדשא וחמש דקות לתום המשחק הגיע גם השער השלישי. עומרי פרל התאושש מהחמצה גדולה דקות קודם לכן ובדקה ה-85 גלש לכדור רוחב של גיא אביב ודחק מקרוב. בתוספת הזמן דור פרץ עוד הדביק כדור חזק למשקוף השער של האורחים אבל התוצאה כבר נחתמה. מכבי תל אביב פותחת את העונה ברגל ימים עם ניצחון 1-3 על הפועל רעננה.