במכבי תל אביב שמחו לסיים משחק ליגה שני ברציפות בתוצאה של 0-3, הפעם על אלופת המדינה מלפני שנתיים עירוני קריית שמונה משערים מרהיבים של ערן זהבי, מואנס דאבור וטל בן חיים.
מאמן מכבי תל אביב, פאולו סוזה, התייחס בסיום לרוטציה ואמר: זו לא רוטציה אלא הסגל שלי שבו כולם יכולים לשחק בצורה טובה ולהבין מה צריך להיעשות כדי לנצח. כולם בסגל חשובים עבורי ואני שמח בהופעות של כל אחד מהם". עוד הוסיף "אהבתי את המשחק ואני אוהב לנצח. שלטנו במשחק ויצרנו אופציות הבקעה ואני מרוצה משתי המחציות". לגבי ההתמודדות עם בורדו אמר: "אני עדיין לא יודע מי ייפתח בהרכב, התפקיד שלי הוא לעבוד עם השחקנים ולנתח את היריבה ולפי המידע הזה לקבל את ההחלטות. זה משחק שונה מהליגה, כעת נתרכז במשחק הזה. אנחנו מחפשים תמיד לנצח ורוצים לשחק כדורגל חיובי".

http://www.youtube.com/watch?v=9p0Z4HsU-gs&feature=c4-overview&list=UU-oWQqnf8B8a_TsmVi0mTUg
המגן עמרי בן הרוש אמר: "מרגיש מעולה שקיבלתי הזדמנות ואני שמח להמשיך ביכולת הטובה שלי ומקווה להמשיך בזה. חיכיתי להזדמנות הזו ואני שמח שלקחתי אותה בשתי ידיים". עוד אמר כי "אנחנו עושים עבודה מעולה עם הצוות, יש פה קהל גדול שתומך בנו בצורה אדירה. הסגל מאוד גדול וכולם שחקנים טובים, המאמן קובע מי יישחק. אנחנו לא מסתכלים על היריבות אלא רק על עצמנו וצריכים להמשיך ולצבור נקודות. מכבי תל אביב זה בית, זה מקום חם בו קיבלו אותי בזרועות פתוחות ואני מאוד שמח להיות פה".
הקשר דן איינבינדר אמר: "מכבי קבוצה שעובדת קשה ומתכוננת חזק למשחקים, אנחנו לומדים הרבה על היריבה ומיישמים את זה על המגרש. אין לנו סיבה להסתכל על היריבות שלנו, אנחנו משחקים ונראים טוב ומנסים לעשות את מה שהמאמן מבקש מאיתנו. אנחנו מנסים להשתפר בכל אימון ובכל משחק, עובדים בצורה מאוד קשה ונותנים כבוד ליריבות שלנו, אבל למגרש אנחנו מגיעים עם המון מוטיבציה. יש פה המון שחקנים טובים ובעלי אופי מצוין- כולם מעודדים אחד את השני ומפרגנים הרבה אחד לשני". לגבי בורדו אמר: "אפשר לנצח בכל מגרש, כבר ממחר נתחיל ללמוד את היריבה וננסה ליישם במגרש את מה שהצוות המקצועי יגיד לנו".