אנשי הקבוצה התייחסו לניצחון המרשים בקריית אליעזר ששבר בצורת ארוכה

במכבי תל אביב התעוררו ליום היסטורי אחרי ניצחון משכנע בקריית אליעזר 3-0 על מכבי חיפה, ניצחון ששבר בצורת של 9 שנים ללא ניצחון בקריית אליעזר.
בקבוצה היו מרוצים מאוד מהמשחק ומהתוצאה הגבוהה, המאמן פאולו סוזה אמר: "במחצית הראשונה המשחק היה מאוזן ואנחנו יצרנו הזדמנויות טובות אך הפתיחה של מכבי חיפה היתה טובה. כיבדנו את זה אבל שיחקנו טוב ובסוף הגענו לניצחון. אנחנו שמחים כי המשחק חיזק את המנטליות המנצחת של המועדון.

http://www.youtube.com/watch?v=-_oa9biWlUU&feature=c4-overview&list=UU-oWQqnf8B8a_TsmVi0mTUg
הבלם איתן טיבי שהתבקש להתייחס לשבירת הבצורת אמר כי: "לא עסקנו בזה אלא רק באיך ניתן לנצח את המשחק הספציפי הזה, אני מאוד שמח שהצלחנו לעשות את זה. לא התעסקנו ביריבה אלא רק בעצמנו וכך הצוות המקצועי הכין אותנו. אין טעם להתייחס לסוף העונה כי אנחנו רק בפתיחת הליגה, אנחנו צריכים לדאוג להמשכיות".
החלוף ראדה פריצה שעלה כמחליף וב -31 דקות על המגרש הצליח לכבוש צמד שערים אמר: "התחושה שלנו טובה מאוד, זה תמיד נחמד לכבוש בעיקר במשחק קשה כמו נגד מכבי חיפה בחוץ. ניצחנו בצורה משכנעת וזה ניצחון שבהחלט הגיע לנו. אמנם ציפיתי לשחק אבל יש לנו עונה ארוכה וחשוב שכולם יטלו חלק במשחקים, לא ניתן לשחק בכל המשחקים בדיוק עם אותו הרכב. היינו עדיפים עליהם והיו לנו הזדמנויות טובות יותר".