45 דקות הספיקו לצהובים בשביל לנצח את קרית שמונה ולשמור על המקום הראשון בליגה. זהבי, בן חיים ודבור עם שער בכורה כבשו

מכבי תל אביב גברה הערב 0-3 באצטדיון בלומפילד על עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור הרביעי של ליגת העל. הצהובים סגרו את הסיפור כבר אחרי 45 דקות ראשונות עם שערים של ערן זהבי, מואנס דבור וטל בן חיים. דבור שרשם שער ראשון העונה הגיע למספר רב של מצבים אך נתקל באקס מכבי תל אביב גיא חיימוב שעמד בשער האורחת. המחצית השנייה היתה לפרוטוקול בלבד ולא נרשמו יותר מידי מצבים מסוכנים ליד שני השערים. למעשה, חואן פאבלו לא נראה יותר מידי במשחק והצהובים השלימו משחק רביעי ברציפות בו לא ספגו שער. בדיוק כמו בשתי העונות האחרונות, גם העונה הצהובים רושמים מאזן מושלם גם אחרי המחזור הרביעי עם ארבעה ניצחונות מרשימים.

Celebrations

ההזדמנות הראשונה במשחק נרשמה דווקא לזכות האורחת, מאנגה קיבל את הכדור מאחורי קו ההגנה של הצהובים, חדר לרחבה ובעט גבוה מעל השער. מרגע זה והלאה, היתה רק קבוצה אחת על המגרש ובדקה השמינית זה כבר התבטא על לוח התוצאות. מואנס דבור הוכשל 25 מטרים מהשער וערן זהבי סובב את הכדור הנייח שנחת ברשת של חיימוב. הצהובים הגבירו קצב ובדקה ה-21 מתפרצת מהסרטים הסתיימה עם שער ראשון של מואנס דבור העונה והשני של מכבי תל אביב במשחק. ערן זהבי שלח כדור ארוך לטל בן חיים, שחדר לרחבה והעביר רוחב לדבור שדחק מקרוב לרשת של האורחת. עד לסיום המחצית מיכה, דבור וזהבי עוד ניסו את מזלם, אבל טל בן חיים היה זה שמצא את הרשת. החלוץ החליף מסירות עם דור מיכה, עד שהאחרון העביר עקב לבן חיים שנעץ את הכדור בין חיבורי הקורות. מחצית גדולה של הצהובים מסתיימת ביתרון מבטיח.

Eran Zahavi

אחרי ההצגה במחצית הראשונה הצהובים הורידו הילוך, אולי מתוך מחשבה על המפגש הקרוב מול בורדו באירופה ליג. פאולו סוזה ערך חילופים מוקדמים והעניק מנוחה לערן זהבי וטל בן חיים שזכו לתשואות רבות מ-12,761 הצופים שמילאו את היציעים. מהראן ראדי, גאל מרגוליס וראדה פריצה קיבלו דקות, אבל דווקא דור מיכה ודן איינבינדר שהשלימו משחק מלא סיכנו את השער. לקראת סיום פריצה עוד הפציץ מפינת הרחבה כדור שנהדף אצל חיימוב אבל לא שינה את התוצאה. מכבי תל אביב מסיימת משחק נוסף עם שער נקי ולא פחות חשוב, שלוש נקודות שמבטיחות את מקומם בפסגת הטבלה לשבוע נוסף. ביום שלישי תמריא הקבוצה לצרפת לקראת המשחק מול בורדו במסגרת המחזור השני של האירופה ליג ובשבוע הבא תתארח באצטדיון הי"א מול מ.ס. אשדוד.

Moanes Dabur