איינטרכט פרנקפורט קיימה את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר (22:05, שידור בספורט 1 שיפתח בחינם לקראת המשחק) נגד מכבי תל אביב במסגרת הסיבוב השלישי של שלב הבתים באירופה ליג. עוד קודם לכך קיימו הגרמנים את מסיבת העיתונאים בה אמר מאמן פרנקפורט, ארמין פה: "זה לא בית קל. אנחנו משחקים נגד קבוצה ששיחקה טוב באירופה ליג, היא מובילה את הטבלה בישראל ויש לה הרבה מאוד שחקני נבחרת. אנחנו ניזהר, כי אנחנו משחקים נגד קבוצה שיכולה להעפיל. הייתי שמח לנצח את המשחק ומבחינתי יספיק שער אחד יותר מהיריבה".

פה, שהוביל את פרנקפורט לשני ניצחונות 0-3 על בורדו ועל אפואל ניקוסיה, נשאל האם מכבי ת"א חזקה יותר מהקפריסאים: "זה לגמרי תלוי באיך מכבי תיראה ביום המשחק. לאחר ההגרלה אמרנו שהוגרלנו לבית בו אין פיבוריטית מוחלטת, אולי בורדו בגלל הניסיון האירופי שלה. אבל אחרי הניצחון המוצדק של מכבי בצרפת, בו הם שיחקו טוב מאוד – מדובר בקבוצה חזקה שמאוד מסוכנת בהתקפה. הבית עדיין פתוח ואנחנו נמצאים במצב טוב אבל למרות זאת עדיין לא העפלנו. צריך לנצח את משחקי הבית והקו הזה אמור להמשיך כבר מחר. במידה וננצח נעשה צעד משמעותי קדימה לעבר ההעפלה".

40,000 צופים ביניהם 1000 אוהדי מכבי ת"א, רכשו כרטיסים והבטיחו את מקומם באיצטדיון הקומרזבנק וההתרגשות ניכרת בעיר: "יש התרגשות גדולה גם במועדון וגם בקרב הקהל מפאת העובדה שמשחקים באירופה הם לא דבר של מה בכך. ישנם הרבה שחקנים בסגל ואוהדים שמעולם לא חוו משחקים בינ"ל באירופה. אין ספק שמדובר במשהו מיוחד ומרגש כי העפלה לאירופה היא לא דבר שעושים בכל שנה. תמיד קיויתי להתרגשות כזו וקהל רב במשחקים שכן זוהי התמורה לעבודה קשה של שנה שלמה. התמיכה של הקהל לא רק גורמת לנו לאושר אלא גם מראה את הפוטנציאל של איינטרכט מבחינת הקהל בפרנקפורט".

פה, מעודכן היטב בסטטיסטיקה של מכבי ת"א עד כה העונה, כשהוסיף: "מכבי ת"א ספגה שער אחד בשלב הבתים ושמרה על שער נקי בליגה. המוטיבציה לכבוש בכל משחק תמיד גדולה, אנחנו מעוניינים לנצח ומבלי לכבוש זה לא אפשרי. מכבי ת"א קבוצה טובה, אבל נעשה הכל להראות שאנחנו יותר טובים".

החלוץ הקרואטי בן ה-30 סרדאן לאקיץ' שכבש את אחד השערים בניצחון 0-3 על אפואל ניקוסיה אמר: "זוהי הזדמנות טובה להופיע על פני הבמה האירופית ולהראות לעולם מה אנחנו שווים. אני מקווה שניתן את המקסימום ונעפיל מה שיותר רחוק. עד כמה? את זה נראה בהמשך. הלחץ להצליח קיים עלינו גם בליגה וגם באירופה. במידה והיינו אומרים שהאירופה ליג היא בונוס – היינו טועים. אנחנו מתייחסים לקמפיין האירופי מאוד ברצינות אבל צריכים להיות טובים בשתי המסגרות בכדי לנצח בכל שבוע. עם כל הכבוד למכבי ולאירופה זה מה שיפה בכדורגל. העובדה ש-8000 – 9000 אוהדים מלווים אותנו לבורדו זוהי עובדה יפה אבל זה לא דבר שגרתי.