מכבי איבדה נקודות לראשונה העונה לאחר תיקו מאופס באשדוד, אבל התנחמה בעוד משחק עם שער נקי

המחזור החמישי שוב לא האיר את פניו למכבי תל אביב שאיבדה נקודות ליגה ראשונות העונה. משחק התקפי של הצהובים לא עזר מול שחקני אשדוד שהצליחו לסיים את המשחק מבלי לספוג שער. מאמן הקבוצה פאולו סוזה אמר לאחר המשחק כי: "הייתה מחצית קשה ומשחק קשה אבל אני גאה בשחקנים שלי.הדרך שלנו היא הדרך של מכבי- משחק חיובי כל הזמן. אנחנו מנסים לתת לאוהדים שלנו משחקים טובים, היום זה הלך פחות טוב".

http://www.youtube.com/watch?v=oDt43wpxAuw&feature=youtu.be

קשר הקבוצה גל אלברמן הוסיף: "באנו מוכנים למשחק אבל ניצבה מולנו קבוצה עיקשת ולא הצלחנו לפתח את קצב המשחק הרגיל שלנו. ניסינו ליישם את מה שלמדנו אבל יש ימים שבהם שום דבר לא הולך. לא צריך לסכם על בסיס של משחק אחד כי כמעט בכל משחק עד עכשיו כבשנו. נסתכל על המשחק הזה, נלמד את הלקחים ונמצא את הפתרונות כדי להתמודד עם משחקים כאלו בהמשך".

המזומן הטרי לנבחרת טל בן חיים אמר: "מאכזב לאבד פה נקודות כי שלטנו במשחק. אשדוד עשו עבודה טובה מבחינתם, ואנחנו צריכים לבוא בטענות רק לעצמנו כי היינו צרכים לכבוש. צריך גם להסתכל על הצד החיובי- לא ספגנו שער ועכשיו נתרכז בשני משחקי הבית הבאים שלנו ונגיע אליהם מוכנים. במשחקי חוץ קבוצות באות להסתגר וגם המגרשים לא ברמה של בלומפילד למרות שהאוירה פה היתה כמו בבלומפילד, אנחנו נמצא את הפתרונות גם לזה".