החניכים של זיו אריה נפרדו בתיקו עם בית"ר טוברוק במשחק השלמה מהמחזור הרביעי. אליאל פרץ כבש

מכבי תל אביב 'שחר' רשמה אתמול נקודה נוספת בשבוע המשחקים האינטנסיבי שכולל שלושה משחקים קשים בתוך שבוע. אחרי שגברו על מ.ס. אשדוד בשבת האחרונה ולפני שיארחו את מכבי נתניה בשבת הקרובה, החניכים של זיו אריה יצאו למשחק חוץ מול בית"ר טוברוק. אחרי דקות ראשונות של גישושים דווקא האורחים נכנסו למשחק טוב יותר. ג'פרי ניסמבאום כמעט וניצל יציאה לא טובה של סהר חסון אבל החמיץ מקרוב. מנגד, עמית פרחי פספס הזדמנות טובה מתוך הרחבה אחרי הגבהה מוצלחת של אופק ברזני. בדקה ה- 28 השופט עוד פסל שער לזכות האורחים בטענת נבדל ובתום 45 דקות ראשונות שתי הקבוצות ירדו להפסקה ללא שערים.

המחצית השנייה נפתחה בקצב טוב יותר ואחרי ניסיונות מצד שתי הקבוצות דווקא האורחת היתה זאת שבאה ראשונה על שכרה. ג'פרי ניסמבאום, שהיה פעיל במיוחד אצל האורחים, הכניס כדור רוחב למרכז הרחבה של הצהובים ודווקא שחר פיבן, בלמה של מכבי תל אביב 'שחר', היה זה שדחק את הכדור לשערו של סהר חסון. שחקני בית"ר טוברוק עוד ניסו לנצל את ההלם בהגנת מכבי אבל הצהובים התעשטו מהר ורבע שעה לתום ההתמודדות כבשו את השוויון. סוהיל ארמלי, שנכנס רק שתי דקות קודם במקום אופק ברזני, העביר כדור למחליף נוסף, יונתן כהן, שבעט את הכדור לקורה ואוליאל פרץ דחק את הריבאונד לרשת.

שחקני מכבי תל אביב 'שחר' עוד חיפשו את שער הניצחון אבל התקשו לסכן במיוחד את שער האורחים ובתום 90 דקות נאלצו להסתפק בנקודה. בתום חמישה משחקים החניכים של זיו אריה ניצבים במקום השביעי עם שני ניצחונות, שני הפסדים ותיקו בודד שמעניקים להם 7 נקודות. בשבת הקרובה תשוב מכבי תל אביב 'שחר' לקרית שלום למפגש נוסף מול קבוצה נתנייתית, מכבי נתניה שסיימה בתיקו 0-0 ביתי מול מכבי חיפה בשבת האחרונה. עדכונים חיים מההתמודדות יועברו בעמוד הפייסבוק של המועדון.