שער של מתן חוזז לקראת הסיום לא הספיק בכדי למנוע הפסד 2-1 של הצהובים לעירוני קרית שמונה

עם שבע נקודות בשלושת המשחקים האחרונים וחזרה לצמרת ליגת העל הנוער יצאה היום מכבי תל אביב 'שחר' למשחק חוץ קשה נגד עירוני קרית שמונה. את ניצחון החוץ הראשון שלהם העונה השיגו הצהובים בפעם האחרונה שיצאו מחוץ לקרית שלום עם 1-0 על מ.ס אשדוד אך הפעם זה הסתיים אחרת. לאחר מחצית ראשונה מאופסת כבשו המארחים שני שערים בתחילת המחצית השנייה מול שער מצמק של מתן חוזז שלא מנע הפסד 2-1 של הצהובים להפועל קרית שמונה במחזור השביעי של ליגת העל לנוער.

מי שקיבל היום הזדמנות ראשונה בהרכב קבוצת הנוער הוא רז יצחק, שחקן קבוצת נערים א' של המועדון שכבש חמישייה במדי נבחרת הנערים של ישראל נגד ליכטנשטיין בתחילת השבוע. יצחק חבר בהתקפת הצהובים לקפטן דור ג'אן אך שניהם לא הצליחו לפרוץ את הגנת המארחים במחצית הראשונה. עירוני קרית שמונה מצידה חיפשה ניצחון שני העונה אך גם שחקניה לא הצליחו למצוא את הרשת במחצית הראשונה ולהפסקה ירדו הקבוצות ללא שערים.

לצערם של הצהובים במחצית השנייה המארחים השתלטו על המשחק למרות חילופים שעשה זיו אריה בכדי לרענן את השורות. חמש דקות לאחר ההפסקה העלה ג'וש צ'נדאד את המארחים ליתרון שהוכפל בדקה ה-55 עם שער של אופיר טקיאר. שחקני מכבי ת"א 'שחר' הצליחו רק לצמק את התוצאה בדקה ה-85 מכדור עונשין מוצלח מ-11 מטרים של המחליף מתן חוזז, שער ראשון העונה לקשר הצהובים. בסיום הפסד חוץ למכבי תל אביב 'שחר' שתחזור למגרש הביתי בקרית שלום במחזור הבא עם מפגש מול הפועל ראשון לציון. המשחק במסגרת המחזור השמיני ייערך רק בעוד שלושה שבועות כאשר ליגת העל לנוער יוצאת לפגרה  קצרה.