במכבי תל אביב התעוררו הבוקר עם רגשות מעורבים לאחר שהובילו 0-2 במשחק הבית שהסתיים לבסוף בתיקו 2-2. מאמן הקבוצה פאולו סוזה אמר לאחר המשחק: "היו לנו הרבה הזדמנויות להבקיע אבל הם הבקיעו את אותה כמות שערים כמונו. הדבר הקשה הוא ליצור ואנחנו מייצרים, עלינו לוודא שמה שאנחנו מייצרים יספיק לנצח במשחקים". לגבי משחק ההגנה אמר: "אני לא מפריד בין שחקני הגנה להתקפה, כשמנצחים כולנו מנצחים וכשמפסידים כולנו מפסידים. יש לי אשמה בתוצאה כי הקבוצה בחלק מהמחצית השניה היתה לא יציבה". לגבי הפגרה אמר: "בשבילנו זו הזדמנות טובה להתגבר מבחינה מנטלית ופיזית, יש לפנינו הרבה משחקים חשובים ואנחנו רוצים לוודא שנהיה תחרותיים וננצח משחקים". כשהתבקש להתייחס לשוער חואן פאבלו אמר: "חואן פאבלו, ברק לוי ותומר חנצ'ינסקי הם השוערים הכי טובים בישראל".

http://www.youtube.com/watch?v=B0ckBOCmKDc&feature=youtu.be

החלוץ ראדה פריצה שבישל שער וגרם לפנדל אמר: "עלינו ליתרון של שני שערים והמשחק נראה בטוח אבל הם הצליחו להבקיע שני שערים וזה מה שיפה בכדורגל. יש לנו הרבה הזדמנויות ואנחנו צריכים לגמור את המשחק לפני אבל לפעמים הכדור לא רוצה להיכנס. היינו הקבוצה העדיפה והיינו צריכים לנצח. כולנו נצטרך להשתפר. לא הבקעתי בזמן האחרון ואני מחכה לכבוש כדי לשחרר את הלחץ".

המגן ריף פרץ שרשם דקות ליגה ראשונות אמר: "זה קורה וזה חלק מהמשחק, נצטרך לתקן את זה לפעמים הבאות ולהתמודד עם זה. זה מאכזב כי הובלנו 0-2, אבל אנחנו קבוצה מספיק חזקה כדי להתמודד עם מצבים כאלו". לגבי ההגנה אמר: "חוליית ההגנה שלנו מצוינת, אם היא היתה טובה בשבעת המשחקים הראשונים בהם לא ספגנו היא מצוינת גם עכשיו, אנחנו קבוצה אחת ואין קשר להגנה או להתקפה". 

הקבוצה יוצאת כעת לפגרת נבחרות ולאחריה תצא למשחק חוץ נגד הפועל חיפה במסגרת המחזור העשירי בליגה.