שער בכורה העונה של רז יצחק הספיק לקבוצת הנוער בכדי לרשום ניצחון ביתי 0-1 על הפועל ראשון לציון

לאחר פגרת שזרוע של שלושה שבועות חזרה מכבי ת"א 'שחר' למעגל המשחקים בליגת העל לנוער כאשר אירחה בקרית שלום את הפועל ראשון לציון במסגרת המחזור ה-8. הצהובים חיפשו להתאושש מהמשחק האחרון שלהם טרם הפגרה, הפסד בקרית שמונה וכבר מהפתיחה נראה היה שהם בכיוון הנכון. החניכים של זיו אריה החזיקו בכדור מרבית הזמן וניסו בכל הזדמנות לסכן את שערו של שוער ראשון לציון, אופיר קרסו. לאחר מספר בעיטות לא מדויקות של רז יצחק ואליאל פרץ האחרון היה הקרוב ביותר לשער בחצי השעה הראשונה אך הבעיטה שלו מקרוב נהדפה ע"י קרסו.

הצהובים איפסו כוונות ובדקה ה-37 מצאו את הרשת לאחר שהגבהה מאגף ימים של מתן חוזז מצאה את ראשו של רז יצחק שנגח פנימה. לחלוץ שרק השבוע מלאו לו 16 היה זה שער הבכורה שלו במדי קבוצת הנוער לאחר שהחל את העונה במדי קבוצת נערים א' של המועדון. חוזז המבשל ניסה להיכנס גם לתפקיד הכובש דקה לאחר שער היתרון של הצהובים אך הבעיטה המסובבת שלו נהדפה ע"י קרסו. במחצית השנייה הצהובים המשיכו באותו הקצב כאשר המשיכו לשלוט במשחק וגם הציגו הגנה טובה שמנעה מהאורחים ליצור הזדמנויות ליד שערו של סהר חסון.

דור פרץ היה קרוב מאוד לשער כאשר הגיע מול שוער האורחים ששוב יצא והדף. מנגד שחקני ראשון לציון הצליחו ליצור הזדמנות אחת אך סהר חסון היה עירני מספיק בכדי לוודא שהבעיטה של ירין אבליאב לא תחדור לרשת. לאחר מהלך משולב של שלושה שחקנים שבסיומו החמיץ אליאל פרץ מצב מצוין לשער גם דור ג'אן שעלה כמחליף ניסה את מזלו עם בעיטה חזקה שפגעה בקורה. לאחר ניסיון טוב מרחוק של מחליף נוסף, שקד אזולאי, ג'אן שסיים השבוע טירונות ניסה את מזלו שוב לקראת הסיום אך בעט גבוה והשאיר את התוצאה בסיום על 0-1 לזכות מכבי ת"א 'שחר'. הצהובים שעלו מעל הפועל ראשון לציון בטבלה עם מאזן של 13 נקודות יצאו בשבת הבאה למשחק חוץ אצל בני יהודה.