מכבי תל אביב הביסה 0-4 את יריבתה העירונית הפועל ת"א מצמד של עטר יחד עם שער של ראדי ושער בכורה של פריצה.

מכבי תל אביב אירחה הערב את הפועל תל אביב לדרבי התל אביבי הגדול במסגרת המחזור ה- 22 בליגת Winner. וגברה עליה בתוצאה המשכנעת 0-4 אחרי תצוגת כדורגל משכנעת. את השערים כבשו ראדה פריצה (בשער בכורה) אלירן עטר בצמד ומהראן ראדי שקינח עם הרביעי.

12

גלריית תמונות 

המשחק החל בשליטה צהובה, וכבר בדקה התשיעית קיבל פריצה כדור גובה ברחבה ושחרר מספרת מרהיבה שנהדפה בקושי ע"י אפולה אדל, את הכדור החוזר ליקט זהבי ששיחרר כדור שנהדף בקושי לקרן על ידי ההגנה האדומה. פריצה לא אמר נואש ובדקה ה- 14 קיבל כדור מזהבי ונעץ את שער הבכורה שלו לרשת האדומה, 0-1 לצהובים. בדקה ה-27 ראדי שיחרר כדור חזק למרכז השער ואדל הדף בקושי עם רגלו. בדקה ה-30 נסיון אדום ראשון- אבוטבול משחרר כדור חופשי מדוייק שנהדף על ידי ברק לוי לקרן. אותו כדור קרן מגיע להרוש שבועט לפינה, ברק לוי שוב הודף לרגלי באדיר שמחמיץ. בדקה ה-36 פריצה הוריד כדור אדיר לעטר שבעט כדור שטוח מחוץ למסגרת. בדקה ה- 43 מקבל אלירן עטר כדור רוחב ברחבה ממהראן ראדי ונוגח לרשת האדומה כדי לקבוע מכבי 2 הפועל 0.

 
 

 

6

המחצית השניה החלה בגשם שוטף שלא הפסיק את העידוד של הצהובים ביציע. מכבי הייתה יכולה להגדיל את היתרון כשדור מיכה בעט לשער הפועל כדור שנהדף ע"י אדל לרגליו של עטר שבעט מעל למשקוף. בדקה ה- 62 שחרר ראדי כדור עצמתי שנהדף בקושי ע"י אדל. הבליץ הצהוב לא פסק כשבדקה ה- 74 נפסק פנדל לצהובים אחרי עבירה של אדל. לכדור העונשין ניגש אלירן עטר ובלי להתבלבל כבש את השלישי של הצהובים 0-3. הצהובים לא שבעו ומהראן ראדי נעץ את הרביעי אחרי שקיבל כדור לאחד על אחד מול אדל ובכך סיים את מסכת השערים. בשבוע הבא תתארח מכבי אצל בני יהודה באצטדיון בלומפילד למשחק במסגרת המחזור ה- 23.

2