בקבוצה התרגשו מתמיכת הקהל בשבוע האחרון. מיטרוביץ': "האוהדים שלנו היו מדהימים"

בוקר אחרי הניצחון על הפועל תל אביב בקבוצה מסכמים שמונה ימים מוצלחים עם שלושה ניצחונות בשתי מסגרות שונות. השחקנים יזכו היום לחופש ויחזרו מחר לאימונים לקראת פתיחת הסיבוב השני ביום שבת מול הפועל עכו. בתום שלושה עשר מחזורים הצהובים אוחזים בפסגת הטבלה ואין כמו ניצחון על היריבה העירונית בשביל לחתום סיבוב ראשון מוצלח. "אני מאושר, אני שמח שהקהל מאושר, אני שמח שאנחנו מנצחים וזה הכי חשוב", אמר ערן זהבי בסיום המשחק. "צריך לתת לקהל את כל הכבוד, הם באו ביום חמישי ועמדו פה בגשם והניצחון הזה הגיע להם מאד. זה במיוחד בשבילם. נקווה להמשיך לעשות את העבודה. דרבי זה לא העיקר בעונה אבל זה מאד חשוב לקהל שלנו וגם לשחקנים ולצוות, אבל אליפות לא לוקחים דרך משחקי דרבי וזאת המטרה שלנו".

זהבי המשיך: "אני חושב שלא הצגנו כדורגל שיא היום ולא היינו ביכולת הרגילה שלנו, אבל בואו לא נשכח שזה משחק שלישי השבוע. ההכנות לא היו מי יודע מה בגלל הסופה ומזג האוויר, אבל אני חושב שקבוצות חזקות נמדדות ברגע שהן מנצחות גם משחקים לא טובים. בסך הכל הפועל אולי שלטו לפעמים אופטית, אבל אני חושב שכל המצבים המסכונים באמת היו של מכבי תל אביב אז הניצחון הזה צודק".

הקשר לא התרגש במיוחד מהביקורת על חגיגת השער: "מכל חגיגה שלי בדרבי אתם עושים סימפוזיון, אם הייתי רץ משער 5 עד שער 11 הייתם גם אומרים, אז הבקעתי את השער לשם, חגגתי עם החברים שלי שאני מחוייב לחגוג אחרי גול וזה הכל. אני לא מחפש מחמאות מאף אחד, אני מחפש לעשות את העבודה שלי, אני מקצוען וברגע שאני מבקיע שער אני חושב שאני מחוייב לחגוג. במיוחד שכל כך הרבה קהל בא לפה ותומך בי, אז אין סיבה שאני לא אחגוג".

ניקולה מיטרוביץ' עבורו זה היה דרבי ראשון בישראל נראה נרגש במיוחד בסיום: "מה שחשוב הערב זה שלוש הנקודות, לא הצגנו משחק טוב, אבל במשחק כזה מה שחשוב זה התוצאה וזה גם מה שהשגנו. זה הדרבי הראשון שלי בארץ, שיחקתי כבר בשלוש ארצות שונות, שלושה דרבים שונים, אבל כאן שמעתי מהאנשים שזה דרבי מיוחד ומאד אהבתי. האווירה היתה מושלמת, במיוחד האוהדים שלנו שהיו מדהימים. אני רוצה להודות להם כי הם באו מול בורדו, במזג אוויר קשה, תמכו בנו וזה משהו מדהים".

http://www.youtube.com/watch?v=3U_WxesAG-o

"מהרגע הראשון שלי פה הסבירו לי שהמנטאליות של מכבי זאת מנטאליות של מנצחים", המשיך הקשר. "בכל המשחקים נשחק כדי לנצח ועד עכשיו השגנו תוצאות טובות באירופה וגם בליגה הישראלית. זה הדבר הכי חשוב עבורינו. אני כאן בסך הכל ארבעה חודשים ולא קל להפוך לשחקן שהאוהדים קוראים בשמו, אני שמח שהם אוהבים אותי וגם אני אוהב אותם מאד. הכי חשוב מבחינתינו זה להסתכל רק על עצמינו. אנחנו צריכים לשחק כל משחק כדי לנצח ולא להסתכל על הסטטיסטיקה או על היריבות שלנו".

הבלם איתן טיבי סיכם את המשחק: "אני שמח שניצחנו ואנחנו ממשיכים קדימה. אנחנו לא מתעסקים ב'מי יעצור אותנו', אנחנו מתעסקים רק בעצמינו, נצטרך להציג כדורגל טוב על המגרש, לנצח כל משחק וזה הכל. אולי הפועל היתה עדיפה, היה לנו משחק פחות טוב, אבל גם משחקים פחות טובים צריך לדעת לנצח. יש גם משחקים כאלה שצריך לדעת להתגונן, לשמור עם עשרה שחקנים ולדעת להביא תוצאה. היה לנו שבוע לא קל, גם הקהל שלנו נתן תצוגה מדהימה במשחקים הללו והופיע בקור העז שהיה כאן בשבוע האחרון. כל הכבוד להם ואני שמח מאד שעשינו מהשבוע הזה שלושה ניצחונות. אני חושב שכל שחקן רצה לבוא ולהוכיח את עצמו ושנצא בסופו של דבר מנצחים. אולי היה לנו משחק פחות טוב, גם דברים כאלה קורים, אולי יותר מידי מתח, אבל אל תשכחו שעברנו שני משחקים לא קלים השבוע".