מאמן הקבוצה כבר עם הפנים לשבוע הבא: "השחקנים עבדו קשה כדי להגיע לרגעים כמו השבוע הקרוב"

מכבי תל אביב קיימה הערב את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש מול בית"ר ירושלים באצטדיון 'טדי'. למעשה, המשחק בירושלים הוא רק הראשון מתוך שלושה משחקים חשובים בתוך שמונה ימים, כשבדרך יש מפגש מול בורדו במחזור המשחקים האחרון של האירופה ליג ואת הדרבי התל אביבי. "המשחקים הקרובים חשובים כי גרמנו להם להיות כאלה", אמר פאולו סוזה לקראת השבוע הקרוב, "אבל ההרגשה היא טובה ואני חושב שהשחקנים שלי ראויים לכל הקרדיט עבור שלושת המשחקים הקרובים. הם עבדו קשה כדי להגיע לרגעים כמו השבוע הקרוב רעננים, חיוביים ונאמנים לעבודה שלהם בשביל להיות מרוכזים ולהשיג תוצאות".

על חילופי המאמנים בבית"ר אמר סוזה: "כשהיריבה שלך מחליפה מאמן לפני משחק זה לרוב יותר חיסרון מיתרון. כאשר אנחנו מתכוננים למשחק אנחנו נערכים עם רעיון ברור לגבי מי המאמן ומי השחקנים. הדבר החשוב הוא שמירה על העקרונות שלנו, אבל תמיד להכיר את היריבה. היתרון שלהם במינוי מאמן חדש לפני המשחק מתבטא באופן שבו הוא משנה דברים, לא משנה שחקנים אלא משנה תפיסה, כשבנוסף זה מתבטא במוטיבציית יתר. נקווה שהמוטיבציה שיש לנו ואני בטוח שתהיה לנו כזו, תהיה ברמה המקסימאלית ואנחנו רוצים להבטיח שנעשה הכל על מנת להשיג שלוש נקודות".

https://www.youtube.com/watch?v=YsNDQCgF7t8

המאמן המשיך: "אני חושב שהלחץ שכולם מדברים עליו נמצא בעיקר בתקשורת. אנחנו לא בלחץ. אנחנו עובדים על פי העקרונות שלנו על מנת להשיג את התוצאות. אני לא יודע מה מצב הלחץ בבית"ר, אנחנו מודעים רק למצב אצלינו ורוצים להיות מרוכזים בעצמנו כדי להשיג תוצאות".

כחמשת אלפים אוהדים צפויים ללוות את הקבוצה גם לירושלים ולסוזה חשוב היה לפרגן: "אני חושב שהקהל זה הנשמה של משחק הכדורגל. האוהדים של מכבי מדהימים וכמובן שאנחנו תמיד רוצים להעניק להם בחזרה. אנחנו רוצים להעביר להם את התחושות שלנו במגרש והם מעניקים לנו בחזרה. אנחנו צריכים את העזרה שלהם, את התמיכה שלהם ואנחנו מרגישים שעד כה הם גאים במה שעשינו. זה ממש כיף לראות אותם קרובים אלינו, במספרים גדולים והם עוזרים לנו לנצח משחקים".

למסיבת העיתונאים הצטרף גם הקשר דן איינבינדר ורגע לפני שהחל לדבר שמע מחמאות גם מהמאמן: "מדובר בשחקן שעושה התקדמות ממש יפה, תמיד מחכה להזדמנויות שאנחנו נותנים לו. הוא התחיל את העונה בעמדה שונה ממה שהוא משחק כיום. כרגע תהליך הלמידה שלו טוב. הוא נותן הופעות טובות ומדובר בשחקן שיכול כמו האחרים לעזור לנו להצליח".

איינבינדר סיפר על התחושות שלו בתקופה האחרונה: "בכללי אני מרגיש מצוין, במיוחד בתקופת הזמן הזו של העונה. כשהגעתי למכבי, ידעתי כבר מההתחלה שהמאמן שיחק פחות או יותר בתפקיד שלי. ידעתי שזה דבר שיכול לעזור להתקדמות שלי. אני בא לכל אימון ולכל משחק, מנסה ומשתדל ללמוד ככל האפשר ואני שמח שהדברים לפחות עד כה נראים טוב".

הקשר שיפגוש ביום ראשון את קבוצת נעוריו התייחס כמובן גם לחזרה לירושלים: "אני מאמין שלקראת המשחק אני טיפה אתרגש. זה יהיה המשחק הראשון שאני חוזר ל-'טדי'. יהיה נחמד לפגוש חברים ישנים ולשחק במגרש בו גדלתי. אני מאד רוצה לשחק במשחק הזה ובא במאה אחוז מחויבות ונכונות לעזור לקבוצה שלי. אנחנו מחפשים במשחק הזה, כמו בכל משחק, להשיג תוצאה טובה עבורינו. בית"ר זה מועדון גדול עם הרבה קהל, מסורת והיסטוריה. בשנים האחרונות זה קצת פחות הולך בעיקר בגלל בעיות כספיות, אבל אנחנו כרגע מתרכזים בדברים שלנו. יש לנו שבוע לא קל עם שלושה משחקים, יש לנו גם את המשימה האירופית וגם להמשיך בליגה ואנחנו מתרכזים רק בזה".

על ההשפעה של חילופי המאמנים בבית"ר הוסיף איינבינדר: "הדברים הכי טובים שיש לנו העונה הם המוכנות הטקטית והמקצועית שהצוות משרה עלינו בכל שבוע ולפני כל משחק. בגלל זה אנחנו באים לכל משחק מוכנים מאד ופחות חשוב לנו מה עושה היריבה. אני בטוח ומאמין שלקראת המשחק נראה קצת וידאו ונעקוב אחר השחקנים שלהם בשביל להתכונן טוב יותר. אבל מה שמעניין אותנו זה רק מכבי תל אביב".

כשנשאל על ההשתלבות המהירה שלו בקרית שלום, ענה איינבינדר: "תמיד האמנתי שאני אשתלב, כי אני יודע מה אני שווה ויודע מה עברתי בשנים האחרונות. אני מתקדם משנה לשנה ועובד מאד קשה כדי שזה יקרה, אז אני מקווה שהאימונים והנכונות שלי יחד עם האופי שלי מראים למאמן דברים נכונים וטובים המאפשרים לו לתת לי את הבמה. כשאני מקבל את הבמה והצ'אנס אני צריך לתת את מאת האחוזים ואני מקווה שזה מה שאני עושה עד עכשיו".