בקבוצה שמחו לרשום ניצחון חוץ חשוב על בית"ר ירושלים בפתחו של שבוע חשוב לקבוצה הכולל את המשחק נגד בורדו במסגרת האירופה ליג ביום חמישי והדרבי התל אביבי במסגרת הליגה ביום שני. 7,200 אוהדים צהובים ליוו את הקבוצה למשחק בטדי ונתנו לשחקנים אוירה ביתית שעזרה לניצחון הקבוצה.

http://www.youtube.com/watch?v=U5RtMnq_eN0&feature=c4-overview&list=UU-oWQqnf8B8a_TsmVi0mTUg
מאמן הקבוצה פאולו סוזה אמר בסיום: "השער המוקדם היה כמובן חשוב בשביל להפוך את המשחק לנוח יותר עבורנו וגם חשוב עבור פריצה, שחיפש את השערים במשחקים האחרונים ולא הצליח לכבוש. הוא שחקן טוב שתורם על הדשא כמו שאר השחקנים. אני חושב שההופעה של פריצה עד היום חסרה רק את השער, זה שחקן שמתפתח כל הזמן ומשתפר ממשחק למשחק. אני מקווה שהוא יעזור לנו להבקיע שערים במשחקים הבאים לקראת השבוע העמוס שמחכה לנו. האצטדיון הזה יפהפה והאווירה הייתה מדהימה, האוהדים של בית"ר תמכו בהם אבל אוהדי מכבי ת"א זה פשוט משהו מיוחד ומדהים. הם תומכים בנו בכל מקום וזה נותן עזרה גדולה להופעה של כל השחקנים במטרה להשיג תוצאות".
הבלם איתן טיבי אמר: "היה משחק לא קל, בית"ר קבוצה טובה ואני שמח שעברנו את המכשול הזה. היינו טובים יותר ברוב שלבי המשחק למרות שהיו דקות שבהם הורדנו את הרגל מהגז ובגלל זה אולי ספגנו אבל נלמד את זה להבא. אני מקווה שבהמשך נהיה מרוכזים בכל דקות המשחק ועירניים לכל מה שמתרחש".
ברק יצחקי ששיחק בירושלים ובחר שלא לחגוג את השער אותו כבש התייחס למשחק: "זה מקום שאני מכיר כל כך טוב, מקום שגדלתי בו, מן הסתם לא חגגתי אחרי השער אבל אתה יודע, בכל זאת אני צריך לעזור לקבוצה שלי לנצח ואני שמח שעשינו את זה ביחד כל הקבוצה וניצחנו. אנחנו עובדים על הכל באימונים, יש פה קבוצה מאומנת שכל מהלכי המשחק שלנו הם מהלכים שאנו עובדים עליהם בכל אימון ואימון ולשמחתנו הגיעו שערים מוקדם במחציות הראשונות. אנחנו עושים את מה שהמאמן אומר וזה מתורגם לשערים".
ראדה פריצה שכבש את השער הראשון במשחק הודה כי התוצאה מספקת יותר מהיכולת: "לא שיחקנו היום את המשחק הכי טוב שלנו אבל עדיין יצרנו מצבים מסוכנים ואנחנו ראויים לניצחון. היינו צריכים "להרוג" את המשחק הרבה יותר מוקדם. עוד לפני הדרבי בשבוע הבא יש לנו משחק מול בורדו, זאת המטרה הבאה ואנחנו לא יכולים לחשוב על המשחק מול הפועל".