מכבי קיימה הבוקר אימון בקריית שלום לקראת המשחק נגד בני יהודה בשבת (בלומפילד, 20:00), מכירת הכרטיסים למשחק נמשכת– לחצו כאן לפרטים.
המאמן פאולו סוזה התייחס לחג המולד הנחגג השבוע ואמר: "זה שונה לחגוג את חג המולד בישראל, אנחנו מנסים לשמור על המסורת שלנו ואנחנו ביחד עם המשפחות אבל תמיד ממשיכים לעבוד ולהתאמן כי יש לנו משחק בשבת". לגבי בני יהודה אמר: "לקבוצה עם מאמן חדש יש הרבה מוטיבציה ואנחנו צריכים לברר מה הם עומדים לשנות ממה שעשו עד עכשיו כדי להיות מוכנים. עקרונות המשחק שלנו הם הבסיס למשחק ונרצה לזהות מה היריבה תביא למשחק כדי שנהיה מוכנים. אני לא מכין את השבוע רק ביחס למשחק כי אנחנו נצמדים לעקרונות שלנו כדי שהשחקנים יציגו הופעות טובות וכמובן שיש לנו תוכנית אסטרטגית לכל משחק. אנחנו מתכוננים באותה דרך, אנחנו דורשים מהשחקנים להיות מרוכזים גם מבחינה טקטית וגם מנטלית. כדי להצליח צריך לא לעבוד רק במשחק אלא בכל אימון".

http://www.youtube.com/watch?v=I1bn3nykaw0
לגבי שילוב השחקנים הוסיף: "כל השחקנים מקצוענים וצריכים להראות שהם רוצים לשחק ואז אני מחליט מי משחק". לגבי חלון ההעברות בינואר אמר: "כל שינוי עובר כמובן דרך ג'ורדי וג'ק, אנחנו תמיד רוצים לשפר את האיכות ביחס למה שיש בשוק כדי לחזק את הסגל, זה ייעשה ביחס ליכולות המועדון. אנחנו תמיד רוצים לייצר תחרות בכל העמדות".
החלוץ ראדה פריצה שכבש את שער הניצחון מול בני יהודה בסיבוב הקודם ואף כבש צמד מול הכתומים בעונה שעברההתייחס אף הוא ליריבה ואמר: "תמיד קשה נגד בני יהודה, הטבלה קצת משקרת והם טובים יותר ממה שנראה בטבלה. הם תמיד יכולים להשתפר עם המאמן החדש (יוסי אבוקסיס) ובטוח שהולך להיות לנו קשה". לגבי שילובו בסגל אמר: "יש לנו סגל טוב וחשוב שכמה שיותר שחקנים ישחקו, אני תמיד מאוכזב כשאני לא משחק אבל זה המשחק וצריך לעבוד בצורה מקצועית ולעזור לקבוצה בכל מצב". לגבי הרגשתו בישראל בשנה האחרונה אמר: "אני מרגיש טוב, אם היתה לי ההזדמנות הייתי בא כמה שנים קודם. אני אוהב את המועדון, הקהל והאנשים. אני לא מתחרט לרגע שבאתי לפה".