הצהובים רשמו אמש ניצחון שמיני בליגה מתחילה העונה. ראדי: "קבוצות תמיד נותנות יותר מול מכבי"

שחקני מכבי תל אביב זכו הבוקר ליום חופש אחרי הניצחון 1-3 באצטדיון בלומפילד מול העולה החדשה הפועל רעננה. הניצחון אמש השלים שבוע מוצלח עם צמד ניצחונות בליגה ותיקו מול אפואל ניקוסיה שהגדיל את סיכויי הקבוצה להעפיל לשלב הנוק אאוט במפעל. מאמן הקבוצה פאולו סוזה סיכם את המשחק: "בגדול אני מרוצה מהניצחון ומהמשחק, אנחנו תמיד רוצים להתפתח כקבוצה ויודעים היכן אנחנו צריכים לעבוד כדי להשתפר ולהיות חזקים יותר. זה חלק מהתהליך. אני מרגיש שהקבוצה צריכה להכתיב את קצב המשחק, במיוחד כי יש לנו הרבה יותר משחקים מלקבוצות האחרות ובקצב משתנה. לכן הבגרות של הקבוצה עוזרת לנו לשלוט במשחק ולהחזיק בכדור.

סוזה המשיך: "לפעמים הקבוצה מגיבה במהירות ומבצעת מהלכים מהירים בשביל לגמור את המשחק, לפעמים אתה לוקח מסירות מסוכנות יותר, אבל כשאתה משחק לעומק אתה מייצר יותר מצבים מסוכנים ליד השער. זה עניין של איזון, ואנחנו יכולים להתמודד עם הסיכון כי אנחנו עושים הגנה טובה".

http://www.youtube.com/watch?v=k4pqjHITlUA&feature=c4-overview&list=UU-oWQqnf8B8a_TsmVi0mTUg

המאמן התייחס לביקורת על השוער חואן פאבלו קולינאס והסביר: "כמובן שאני מצפה מהשחקנים שלי לקבל את ההחלטות הטובות ביותר, חואן פאבלו מקבל יותר החלטות טובות מהחלטות לא טובות וכמובן שהיינו רוצים שכל השחקנים שלנו, לא רק חואן פאבלו, יקבלו לאורך כל המשחק רק החלטות טובות. שזה מאד קשה. אנחנו צריכים ללמוד להתמודד עם זה שחשקן כזה או אחר מקבל החלטות פחות טובות, לא רק הוא אלא גם שחקנים אחרים, זה עוד יקרה בעתיד ונצטרך ללמוד להתמודד עם זה".

טל בן חיים שהיה מעורב בכל שלושת השערים אמר בסיום: "התחלנו את המשחק מעולה וזה עשה לנו את החיים קלים. קצת חבל לי על הירידה שלנו ביכולת ברבע השעה האחרונה, זה לא אמור לקרות, אבל אפשר להבין את זה כי שיחקנו משחק שלישי בשמונה ימים וטבעי ששחקנים יהיו עייפים. בשורה התחתונה הגענו לבלומפילד, היינו צריכים לנצח ועשינו את העבודה. הגענו למשחק קשה מאד מול קבוצה טובה, שעשתה חיים קשים לכל הקבוצות העונה בליגה ולא סתם הם נמצאים היכן שהם נמצאים. היה לי משחק טוב היום ואני צריך להמשיך ולעשות את העבודה שלי. אמרתי בשבוע שעבר שמי שעובד קשה בא על שכרו. אמנם התחלתי את המשחק עם הפעולה של השער הראשון אבל היה לי הרבה יותר חשוב לעבוד קשה בשביל הקבוצה ולדאוג שננצח ובסוף גם באתי על שכרי עם השער".

מואנס דבור שכבש את הרביעי שלו בליגה העונה אחרי 38 שניות בלבד סיפר על התחושות אחרי המשחק: "אני מרגיש מצוין, לא יכולתי לבקש יותר מזה. ברגע שראיתי שאני בהרכב היום אמרתי לעצמי שזאת ההזדמנות שלי ושאני צריך לעשות את המקסימום ואני שמח שזה קרה. רעננה יריבה חזקה מאד, יש להם כמה שחקנים מצוינים ואנחנו שמחים שהצלחנו לנצח היום ולהשיג את שלוש הנקודות וזה מה שחשוב. אני נמצא בתקופה יפה, אני רק מקווה שאני אצליח להמשיך ביכולת הזאת. אחרי תחילת השנה שהייתי פצוע לקח לי קצת זמן לחזור לעניינים ומה שחשוב זה שהצלחתי לעבור את התקופה ההיא ואני רק מקווה שזה ימשיך ככה".

מהראן ראדי שהשלים משחק שלישי ברציפות בהרכב והתכבד בשער בכורה העונה בליגה סיכם: "במחצית השנייה אני חושבת שנראינו פחות טוב, אולי זה בגלל העייפות מהמשחק ביום חמישי אבל אני מנסה לא לתרץ. השגנו שלוש נקודות וזה הכי חשוב, רעננה היא קבוצה טובה ועשתה חיים קשים לרוב קבוצות ליגת העל. כשמשחקים נגד מכבי תל אביב קבוצות נותנות מקסימום התלהבות ואני מבסוט שהשכלנו להבקיע כבר בדקות הראשונות. אני חושב שהרוטציה עוזרת בהתאוששות בין משחקים, אני אישית שיחקתי שמונים ומשהו דקות ביום חמישי וגם היום שיחקתי. אני חושב שגם היתה לנו טיסה לא קלה בחזרה הלכנו לישון בשש או שבע בבוקר וחזרנו לאימון אחר הצהריים. הערב היה משחק ראשון שאנחנו מנצחים אחרי אירופה, עברנו את מבחן האופי הזה ואנחנו לא מתלוננים. בחודש האחרון אני נראה יותר טוב ומרגיש יותר טוב. השנה אני משחק באותו תפקיד אבל מקבל משימות אחרות מהשנה שעברה, זה שמצפים ממני למספרים זה בסדר גמור אבל אני לא מתעסק בזה. היום השער היה בונוס, זה מרגש להבקיע או לבשל אבל אני לא מחפש את זה כל הזמן אלא לעבוד טקטית בשביל החברים שלי ובשביל הצוות המקצועי".