נערים א' השאירו את הטוב לסוף, ניצחונות גם לקבוצות הילדים של המחלקה

קבוצת נערים א', מכבי תל אביב 'עודד' שמרה על מאזן מושלם גם לאחר המחזור השביעי בליגת נערים א' על עם ניצחון חוץ 2-0 על הפועל רעננה. התוצאה נשארה מאופסת עד השלבים האחרונים של המשחק ורק בדקה ה-69 נפרץ הסכר עם שער של רועי צארום, הראשון שלו העונה. לנערי א' הצהובים נשאר עדיין זמן לשער שני במשחק שהגיע מרגלי טום זגורי, ארבע דקות לסיום. לזגורי היה זה שער שני העונה וגם שני ברציפות לאחר שכבש במחזור הקודם נגד הפועל באר שבע. החניכים של אליעזר בן אהרון שמרו על מקומם הראשון בטבלה עם פער של שתי נקודות על מכבי חיפה (משחק עודף) ושלוש על מכבי פ"ת.

קבוצת נערים ב', מכבי תל אביב 'אלי פוקס' שמרה גם היא על המקום הראשון בטבלה שלה עם ניצחון חוץ 5-0 על מכבי חיפה. עומר לקאו בלט עם שלושער שהעלה את מאזנו העונה ל-17 שערים, גיא שטח כבש שבוע שני ברציפות ואיתמר שבירו השלים. נערים ג', מכבי תל אביב 'אלדד' אירחו בקרית שלום את הפועל רמת גן וסיימו בתיקו 2-2. ניל גולדברג כבש במחצית הראשונה לפני שהאורחים השלימו מהפך, אלמוג אילון השווה וקבע את התוצאה הסופית במחצית השנייה.

נערי ג'2 יצאו למשחק חוץ בהרצליה וחזרו עם ניצחון 6-0 על מכבי הרצליה. דסלין בלאצ'או העלה את מאזנו העונתי ל-10 שערים עם שלושער, טל דאון כבש צמד וגיורגי דרסיליה הוסיף. בקרב קבוצות הילדים נרשמו ניצחונות נוספים, ילדים א' דרום של מכבי תל אביב גברו 0-4 על הפועל ירושלים וילדים א' צפון ניצחו בחוץ 3-0 את הפועל פ"ת. ילדים ב' דרום גברו 0-13 על הפועל רמת גן וילדים ב' צפון ניצחו את הפועל הוד השרון בתוצאה 0-2.