נערים א' איבדו נקודות ראשונות, נערים ב' שמרו על מאזן מושלם

קבוצת נערים א' של מכבי ת"א אירחה בקרית שלום את הפועל קרית שמונה במסגרת המחזור השמיני של ליגת נערים א' על ואיבדה נקודות ראשונות העונה עם תיקו 0-0. לאחר שבעה ניצחונות בשבעת המחזורים הראשונים החניכים של אליעזר בן אהרון לא הצליחו לפרוץ את הגנת האורחים במשך שמונים הדקות אך גם שמרו על רשת נקייה בפעם השישית העונה. שחקני מכבי ת"א 'עודד' מדורגים לאחר התיקו במקום השלישי אך עם שני משחקים חסרים לעומת הראשונה, מכבי חיפה שמובילה על הצהובים בנקודה.

קבוצת נערים ב', מכבי תל אביב 'אלי פוקס' שמרה על מאזן מושלם ומרשים בליגה עם ניצחון תשיעי מאז תחילת העונה. החניכים של ארז בלפר אירחו בקרית שלום את הפועל ירושלים וגברו עליה 0-7 כאשר עומר לקאו כבש שלושער ועופרי משטא, לני אהרון, אור דסה וסאלם עבד סלאמה כבשו שער כל אחד. מלבד המאזן המושלם אחרי תשעת המחזורים הראשונים נערי ב' גם מחזיקים במאזן שערים מרשים של 67 שערי זכות לעומת 2 בלבד בטור החובה.

לקבוצות נערים ג' של המועדון השבת הזו הייתה פחות מוצלחת. מכבי תל אביב 'אלדד' יצאה למשחק חוץ נגד המוליכה מ.ס אשדוד ולמרות שהובילה 2-1 ( אלמוג אילון וניל גולדברג) עד לדקות האחרונות נוצחה בתוצאה 3-2. נערי ג'2 יצאו למפגש חוץ בין שתי הראשונות בטבלת ליגת נערים ג' שרון נגד מכבי נתניה ולאחר שהובילו את הטבלה עם מאזן מושלם עד למשחק בנתניה נוצחו לראשונה העונה, 2-1.

ילדים א' דרום של מכבי תל אביב אירחו בקרית שלום את הפועל רמת גן למשחק צמוד ומעניין שנגמר בשוויון 3-3 לאחר שהצהובים חזרו מפיגור 3-1 לקראת הסיום. גל פורת כבש את צמד השערים שהחזיר את ילדים א' דרום למשחק לאחר שאדיר חרדון כבש את השער הראשון במשחק. ילדי א' צפון שמרו על מאזן מושלם בליגה לאחר שישה מחזורים עם 0-2 ביתי על מ.ס נשר. הדרבי היחיד שנערך בשבת היה של ילדים ב' דרום שאירחו את הפועל ת"א וסיימו איתה בתיקו 2-2. גם ילדים ב' צפון סיימו בתיקו  עם מפגש חוץ נגד הפועל חדרה שהסתיים ללא שערים.