האורחים השוו זמנית פעמיים במחצית הראשונה אך ג'אן (שלושער), חוזז וארמלי קבעו ניצחון משכנע לצהובים

המחזור העשירי של ליגת העל לנוער זימן לקבוצת הנוער של מכבי תל אביב  משחק ביתי נגד הפועל רמת השרון. חניכיו של זיו אריה ידעו שרק ניצחון ישאיר אותם קרובים לצמרת הגבוהה של הליגה ובסופן של תשעים הדקות הצהובים אכן השיגו את שלוש הנקודות עם ניצחון 2-5. כבר בדקה הראשונה התקבל סימן ראשון למשחק רב שערים כאשר דור ג'אן השכין את הכדור ברשת האורחים והעלה את הצהובים ליתרון. שחקני רמת השרון לא וויתרו ובדקה ה-13 השוו מהנקודה הלבנה עם בעיטה מוצלחת של לירן טרבס.

כעבור עשר דקות דור ג'אן שוב קיבל הזדמנות לשכפל את השער הראשון שלו במשחק והוא אכן עשה זאת כאשר הכניע את שוער רמת השרון שיצא מולו. האורחים שוב הצליחו להשוות כאשר שלום אדרי הכניע מקרוב את סהר חסון ולמרות בעיטה של אליאל פרץ לקורה ירדו הקבוצות להפסקה בשוויון 2-2. המחצית השנייה החלה באותו אופן של הראשונה והפעם הצהובים חיכו שלוש דקות בכדי לעלות שוב ליתרון כאשר דור ג'אן לקח את תפקיד המבשל למחליף הטרי מתן חוזז. הצהובים לא הפסיקו ללחוץ ומתן חוזז היה קרוב להשלים צמד מהיר אך שוער רמת השרון יצא מולו והדף.

לאחר מכן דור ג'אן החמיץ הזדמנות להשלים שלושער כאשר בעט לידיו של שוער האורחים אך כאשר קיבל עוד הזדמנות כבר לא החמיץ אותה. מתן חוזז החזיר לקפטן הצהובים על הבישול לשער שלו כאשר הרים כדור מדויק לראשו של ג'אן שנגח לרשת. לצהובים נשאר זמן לעוד שער אחד וסוהיל ארמלי היה זה שהתכבד באחרון של קבוצתו במשחק והראשון שלו העונה. ארמלי קיבל כדור בתוך הרחבה, עבר את השוער וחתם את התוצאה הסופית, 2-5 למכבי תל אביב 'שחר' וניצחון ביתי רביעי העונה שמעלה אותם למאזן של 17 נקודות. בשבת הבאה יצאו הצהובים למשחק חוץ נגד בית"ר ירושלים.