מכבי תל אביב ערכה היום ביקור ייחודי וראשון מסוגו בטייסת של בסיס חיל האוויר בחצור. קרלוס: "חוויה מדהימה"

כחלק ממגוון הפעילויות הקהילתיות של הקבוצה ביקרו היום השחקנים והצוות המקצועי ביעד לא שגרתי- טייסת 101 השוכנת בבסיס חצור. מדובר בטייסת מטוסי הקרב הראשונה של חיל האוויר הישראלי כשעבור מכבי תל אביב היה זה ביקור ראשון מסוגו בבסיס של חיל האוויר. הקבוצה הגיעה לבסיס בחצור מיד לאחר אימון הבוקר כאשר השחקנים ואנשי הצוות ניצלו את ההזדמנות להכיר את חיל האוויר מקרוב. מי שליווה והדריך את הקבוצה היה אחד מסגני מפקד הטייסת שהוא אוהד מכבי מושבע ובעל מנוי מזה 15 שנה.

מיד עם תחילת הביקור זכו השחקנים ואנשי הצוות לצפות וגם לשמוע מקרוב המראות של מטוסי קרב. לאחר מכן נכנסה הקבוצה להרצאה של סגן מפקד הטייסת, על הטייסת וההיסטוריה שלה וגם על דמיון בין שחקני הכדורגל לטייסים בכל הקשור להכנה הפיזית. גולת הכותרת מבחינת השחקנים הייתה הכניסה לסימולטור הטיסה שנתן להם מושג כיצד מרגישים הטייסים באוויר. חלק גדול מהשחקנים חוו את ההרגשה של תא הטייס כאשר בסיום הסיור ראו כולם מקרוב מטוס קרב אמיתי מוכן להמראה. נציג הבעלים, ג'ק אנגלידיס והמנהל הספורטיבי של הקבוצה, ג'ורדי קרויף קיבלו בסיום מגן הוקרה מאנשי הטייסת והעניקו להם בחזרה חולצה חתומה וממוסגרת של שחקני הקבוצה.

קרויף גם דיבר לאחר הביקור על החוויה שהייתה לקבוצה: "זו הייתה חוויה נחמדה מאוד לשחקנים הישראלים, הזרים וכמובן גם לצוות. אנו מודים מקרב לב לבסיס חצור על האירוח החם והסיור המרתק בבסיס". בלם הקבוצה קרלוס גארסיה הוסיף את התחושות שלו: "הביקור בבסיס חיל האוויר הייתה חוויה מדהימה עבור השחקנים, במיוחד הזרים לראות ולשמוע מה עושים כאן למען בטחון ושמירה על שמי המדינה. ברצוני להודות בשם שאר השחקנים על האירוח החם ומבחינה האישית על ההזדמנות שניתנה לי להכיר מקרוב את הסימולטור. את התרומה שלי עדיף שאעשה על כר הדשא בהגנה על השער – את הטיסה אשאיר למקצוענים באמת".