ברק יצחקי לא הסתיר את התרגשותו מהמספרת שכבש אמש נגד מכבי חיפה: "אין שמח ממני"

ניצחון על מכבי חיפה הוא תמיד מיוחד במיוחד כאשר זה ניצחון ליגה שני העונה על הירוקים, דבר שלא קרה מאז עונת 2003/04. הניצחון 1-3 אמש לעיני 13,623 צופים היה גם השמיני מתוך תשעה משחקי בית של הצהובים עד כה ומאמן מכבי פאולו סוזה היה מטבע הדברים מרוצה בסיום: "זה היה ניצחון חשוב ברגע חשוב ונגד קבוצה חשובה. אנחנו מאוד מאוזנים בכל המשחקים עם עקשנות ועקביות בכל מה שאנחנו עושים, יום אחר יום, שבוע אחר שבוע ומשיגים תוצאות חשובות כאלה. העקביות שאנחנו מראים היא מצוינת במיוחד לאור זה שקשה להציג יכולת טובה ולהשיג תוצאות טובות בשני מפעלים חשובים. אם נסתכל על נתונים מהעבר נראה שבדרך כלל קבוצות שמשתתפות במפעל אירופי היכולת שלהן בליגה נפגעת. אצלנו העבודה הקשה שהשחקנים נותנים עושה את שלה ומגיע לשחקנים קרדיט על כל מה שאנחנו מצליחים לעשות עד כה".

כמו כל מי שצפה בשער גם סוזה לא נשאר אדיש למספרת של יצחקי: "בשביל מי שאוהב כדורגל שערים כאלה גורמים לו להרגיש ולחיות את הרגעים הללו. אני תמיד אומר שלא מספיק ניצחון צריך ניצחון עם רגשות ובשער של יצחקי הייתה הרגשה מדהימה, לא רק בשבילי אלא בשביל כל מי שהיה באצטדיון. זה משהו שאנחנו מחפשים, משהו שעושה אותנו שמחים על כך שאנחנו באצטדיון ורואים דברים כאלה".

http://www.youtube.com/watch?v=fRStIEb5MDY

קפטן הצהובים, שרן ייני הודה לאחר הניצחון המרשים כי הקבוצה בעמדה טובה לקראת המשך העונה אך הבהיר כי הדרך עדיין ארוכה: "אנחנו מודעים לזה שאנחנו בעמדה טובה אך אנחנו בכל זאת מתקדמים ממשחק למשחק כי זו הדרך, מי שחושב יותר מדי רחוק ולא מתרכז במה שקורה עכשיו לא ישיג תוצאות טובות". גם מגן הקבוצה יואב זיו הבהיר כי הניצחון המרשים לא הגיע במקרה: "שום דבר לא מובן מאליו, שום ניצחון לא משנה נגד מי במיוחד נגד מכבי חיפה שאליה אנו מתייחסים לקבוצה מצוינת ומועדון גדול. לכל משחק אנחנו מתכוננים באופן פרטני ומבאים למגרש בכדי להשיג את הניצחון בעבודה קשה".

כובש המספרת ברק יצחקי תיאר את השער המרהיב והתחושות שהגיעו אחריו: "אתה לא חושב יותר יותר מדי, ראיתי שהכדור מגיע לי לאפשרות של מספרת, בעטתי אותה וכשהסתובבתי לכיוון השער ראיתי שהכדור ברשת. אין שמח ממני, אנחנו מגיעים למגרש בשביל רגעים כאלה שגורמים כמה שיותר הנאה לקהל והפעם זה הצליח".