פאולו סוזה החמיא לקרית שמונה אך הוסיף: "ננסה לוודא שבפעם הבאה נשיג כאן את התוצאה שאנחנו מחפשים"

רצף מרשים של שבעה ניצחונות ליגה רצופים נקטע אמש עם הפסד 3-1 בחוץ להפועל קרית שמונה. הצהובים לא הצליחו להנחיל למארחים הפסד בית ראשון העונה ונכנעו ליריבה שסחטה מחמאות רבות ממאמן מכבי פאולו סוזה: "ברכות ליריבים שלנו שבאופן כללי היו עדיפים היום והגיע להם לנצח. אחרי פתיחה פחות טובה הפכנו ליותר דומיננטיים וניסינו לייצר מצבים כמו גם בסיום המשחק אך הם היו חזקים, בעיקר במאבקים האינדיבידואליים. כך גם משלוש או ארבע הזדמנויות הם כבשו שלושה שערים וניצחו את המשחק".

סוזה הבהיר כי ידע שלקבוצתו מצפה משחק קשה בקרית שמונה: "אני לא מופתע מהיריבה, זה משהו שידענו והכרנו אבל משחקים כאלו יכולים לקרות. הם הגנו טוב, היו אגרסיביים והגיע להם לנצח. ניצול כזה של מצבים יכול לקרות לפעמים אבל לא לאורך כל הליגה. אני לא מאוכזב מהקבוצה שלי כי אני לא יכול לצפות שהשחקנים יופיעו ברמה מירבית לאורך כל העונה. היום היריבה שלנו הייתה עדיפה ואנחנו ננסה לוודא שכשנחזור לכאן, אולי בפלייאוף העליון, נוכל להשיג את התוצאה שאנחנו מחפשים".

ערן זהבי שהגיע אמש ל-11 שערי ליגה סיפק את נקודת המבט שלו להפסד הליגה השני העונה של הצהובים: "זה באמת לא היה משחק טוב שלנו אך אחרי השער הראשון שספגנו התחלנו לרדוף אחרי המשחק ולא היינו מספיק סבלניים. מגיע כל הכבוד לקרית שמונה, הם רצו יותר מאיתנו וניצחו בצדק אך מבחינתנו המשחק הזה עבר ונגמר ובשבת יש משחק חדש. זה היה משחק חוץ קשה מאוד לכן אני לא חושב שצריך לתת יותר מדי הסברים, גם הקבוצות הגדולות בעולם מפסידות במגרשים קשים כאלה. להפסיד משחק אחרי רצף כזה של שבעה ניצחונות בליגה זה חלק מהכדורגל, ננסה לעשות שוב רצף כזה ולאסוף כמה שיותר נקודות עד הסוף".