הקבוצה ערכה הכנות אחרונות לקראת המפגש מול אשדוד. ייני: "מרגישים מאד בטוחים בעצמינו"

מכבי תל אביב קיימה הבוקר את מסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה- 18 בליגת Winner. מכירת הכרטיסים למשחק בעיצומה ולאור הביקוש הרב לכרטיסים גם שער 4 נפתח לטובת אוהדי הקבוצה. המאמן פאולו סוזה התבקש להתייחס בתחילה לאווירה בקבוצה אחרי ההפסד לקרית שמונה שקטע רצף של שבעה ניצחונות ליגה רצופים: "הקבוצה שלנו היא לא בלתי מנוצחת, יש לנו חולשות ואנחנו עובדים כדי להתגבר עליהן ברמה האישית והקבוצתית. אנחנו עובדים כל הזמן בהתאם לעקרונות המשחק שלנו ומתכוננים למשחק הבא. אני חושב שהמשחק בשבת יהיה שונה ועל כן יש גם שוני במה שזה מצריך מאיתנו כי ההתייחסות לכל מאמן או שחקן היא לא אותו דבר. בנוסף, העמידה של היריבה על המגרש תייצר דינאמיקה שונה לעומת המשחק הקודם ולכן גם צפוי משחק שונה".

מטבע הדברים מסיבות העיתונאים במהלך חודש ינואר יוצרות הרבה עניין בכל מה שנוגע לרכש פוטנציאלי ושינויים אפשריים בקבוצה: "עד כה לא ביצענו שינויים בסגל, בשנה שעברה הקבוצה הביאה בתקופה הזאת שני שחקנים חשובים וזה משהו שאנחנו בהחלט חושבים עליו, אבל נכון לעכשיו זה הסגל שעומד לרשותינו. אנחנו תמיד רוצים לחזק את הסגל אבל זה משהו שרק ג'ורדי יכול לענות עליו. הסגל שלנו בטח לא יגדל כי רק עכשיו שחררנו שחקנים מהסגל ובשבילי לכל השחקנים יש סיכוי לשחק. זה משהו שאני אומר לשחקנים מהיום הראשון".

http://www.youtube.com/watch?v=3Cw837yt6ao

קפטן הקבוצה שרן ייני ביקש לשים את ההפסד מול קרית שמונה מאחור ולהסתכל קדימה לקראת ההתמודדות בשבת: "אני אסכם את המשחק האחרון בקצרה, התחלנו את המשחק לא טוב וכש'התעוררנו' זה היה קצת מאוחר מידי. בכל אופן, הפקנו את הלקחים, הם ישארו אצלינו במערכת ואנחנו כבר עובדים לקראת המשחק הבא. ממש לא זלזלנו במשחק, קרית שמונה קבוצה טובה וביתית ובאמת לא פתחנו טוב. אני מאמין שזה משחק שכבר הפקנו ממנו לקחים והשארנו אותו מאחור כי יש לפנינו את המשחק מול מ.ס. אשדוד ואנחנו לא יכולים להרשות לעצמינו עדיין להתעסק במה שהיה".

"אנחנו מרגישים מאד בטוחים בעצמינו, ביכולת שלנו, באופי העבודה ובמילוי ההוראות שלנו. עד עכשיו השגנו תוצאות טובות ואנחנו נשתדל להמשיך לעשות את זה גם במשחקים הבאים. אנחנו מתעסקים רק במשחק הבא ולכל משחק יש הכנות ספציפיות, כי כמו שהמאמן אומר אשדוד היא קבוצה שונה מקרית שמונה. כל הקבוצות מנסות להקשות עלינו אבל אנחנו צריכים להתגבר על הקשיים, זה התפקיד שלנו בתור הקבוצה הדומיננטית שצריכה ליזום. קבוצות באות מולנו להתגונן וככל שעובר הזמן כך הן צוברות יותר ביטחון, בטח אם הן גונבות גול כזה או אחר. ככה נראים כל המשחקים שלנו בליגה".

הקפטן התייחס גם לפער שהצטמצם מהשנייה בטבלה: "הפועל באר שבע קבוצה טובה, זאת קבוצה שגם הקשתה עלינו ובסוף ניצחה אותנו. אנחנו מכבדים אותם כקבוצה אבל מסתכלים רק על עצמינו, ומתמקדים רק בנו וביכולות שלנו. אנחנו מתייחסים לכל קבוצה ברצינות כי אנחנו צריכים את כל הנקודות. אנחנו לא מקבלים יותר נקודות על משחק מול מכבי חיפה או הפועל באר שבע, על כל המשחקים מקבלים את אותן שלוש נקודות".

לקראת סיום ייני ביקש להוסיף מילה לאוהדים שהגיעו בהמוניהם עד לקרית שמונה וצפויים למלא את אצטדיון בלומפילד גם השבת: "אנחנו מאד גאים באוהדים שהגיעו לקרית שמונה, הם נתנו לנו הרבה אנרגיות כבר במחצית ובטח בסוף המשחק. אנחנו מאד מבסוטים מהם ואני מניח שגם הם מבסוטים מאיתנו, גם ההפסד הבודד הזה לא גורם להם לא לסמוך עלינו".