מכבי תל אביב סימנה אמש וי נוסף מול יריבה קשה. קרלוס: "מה שחשוב זה שלוש הנקודות"

יממה אחרי הניצחון על מ.ס. אשדוד שחקני מכבי תל אביב זכו ליום מנוחה ומחר הם צפויים להתחיל בהכנות לקראת המשחק מול רמת השרון בשבת. מכירת הכרטיסים למשחק שייערך באצטדיון 'גרונדמן' יצאה לדרך בקופת 'לאן' דיזנגוף, במוקד הטלפוני ובאתר האינטרנט. עוד לפני, מאמן הקבוצה פאולו סוזה התייחס למשחק אמש: "היתה לנו יריבה טובה. הם השכילו לשחק בטוח, לשחק עם אופי, לדחוק אותנו מעט לאחור ועל כך מגיע לאשדוד הקרדיט. במחצית השנייה זה היה שונה לחלוטין, הרבה יותר אופי מצד השחקנים שלנו, הרבה יותר תנועה והרבה יותר החלטות גם ללא הכדור. זה טבעי שבחלקים מסויימים של העונה, במשחקים מסוימים, השחקנים לא מצליחים לעשות הכל בצורה מושלמת והיום נאבקנו, סבלנו במיוחד במחצית הראשונה, אבל זאת הדרך לאליפות".

http://www.youtube.com/watch?v=8F5q3RE6wac&feature=youtu.be

המאמן ביקש להוסיף מילה נוספת על הקהל הרב שמילא כל פינה פנויה באצטדיון בלומפילד והיה שותף לניצחון: "התמיכה של האוהדים שלנו היתה חשובה, במיוחד שער 11, על האופן בו הם תמכו בכל השחקנים שלנו. הם עזרו לנו להתמודד עם הקושי במשחק היום וזה בדיוק הקשר עם הקהל אותו אנחנו מחפשים. היום הם היו מאד משמעותיים בניצחון שלנו".

הבלם קרלוס גארסיה התייחס לחשיבות של הניצחון אחרי ההפסד במחזור האחרון: "אחרי משחק רע מאד ותוצאה רעה מאד היה חשוב לנו לחזור לליגה ולנצח. היום לא היה לנו משחק קל, אבל מה שחשוב זה הניצחון ושלוש הנקודות". חלוץ הקבוצה מואנס דבור שחזר מפציעה והשלים משחק מלא הוסיף: "זה ניצחון חשוב מאד אחרי מה שהיה בשבוע שעבר בקרית שמונה. ידענו שיהיה לנו משחק קשה היום ואנחנו שמחים שניצחנו".

ערן זהבי שכבש את שערו ה- 12 העונה ומוליך את טבלת מלך השערים של הליגה אמר בסיום: "אשדוד קבוצה מאד טובה, שהגיע ועשתה הגנה טובה ויצאה להתקפות טובות. במחצית השנייה הגענו להרבה מאד מצבים וזה יכול היה להסתיים בתוצאה הרבה יותר גבוהה. בסך הכל עשינו את המוטל עלינו, לקחנו את הנקודות וצריך לדעת לקחת את הנקודות גם במשחקים לא טובים".