הקפטן תיאר את אכזבת הקבוצה מההפסד אמש באשדוד: "בוער לנו לקחת תארים והגביע הוא אחד מהם"

אכזבה גדולה נרשמה אמש לאחר ההדחה מגביע המדינה כבר בסיבוב ח' כשהצהובים נכנעו בתום 120 דקות מותחות באשדוד. המאמן פאולו סוזה לא הסתיר את אכזבתו: "משחק בגביע חשוב בדיוק כמו כל משחק אחר מה גם שהמנטליות של מכבי היא לנצח בכל משחק. אני מאוכזב עבור השחקנים שלי ועבור האוהדים שלנו שהיו נהדרים, כמו תמיד. אני חושב שהם צריכים להיות גאים בשחקנים שלנו שלא הפסיקו לרוץ, לרדוף וניסו ליצור מצבים לאורך כל המשחק. זה לא היה היום שלנו, יצרנו יותר מצבים, השחקנים נתנו הכול – אבל זה לא עבד". 

http://www.youtube.com/watch?v=RnEhaVT_6tI&feature=youtu.be

כשנשאל בנוגע להרכב שפתח ענה סוזה: "ההרכב שעלה היא לא הסיבה בגללה הפסדנו כיוון ששלטנו ויצרנו מצבים. במידה ולא היינו עושים את הדברים האלו היה אפשר לומר שזו הסיבה. במחצית הראשונה חיפשנו למנוע מהם מלפתח את המשחק הרגיל שלהם, תוך כדי חיפוש אחר השחקנים שינצלו את הרווחים מאחורי קו ההגנה של אשדוד. כשיש לך מעט זמן להתכונן קשה לשלב דברים חדשים במשחק אך עם זאת שמרנו על הגישה שלנו עם מעט שינויים שעשינו במחצית. אחר כך שלטנו והיינו חדים בלחץ שעשינו, השגנו את הכדור מהר ויצרנו כמות גדולה של הזדמנויות שיכלה להספיק לנו על מנת לנצח".

הקפטן שרן ייני התייחס גם הוא לשאלות בנושא ההרכב כשאמר: "כל שחקן במכבי ת"א יכול להיות שחקן הרכב בקבוצה וכבר הוכחנו את זה במהלך העונה". ייני גם תיאר את התחושות בחדר ההלבשה עם סיום ההתמודדות: "אחרי כל הפסד התחושות הן לא טובות וכמובן שמאוד בוער לנו לקחת תארים וגביע המדינה הוא אחד מהם. לנו, הקבוצה הנוכחית חסר התואר הזה וחבל אך נחכה לעונה הבאה".

גם לכובש השוויון הזמני של הצהובים, ערן זהבי היה קשה לעכל את ההפסד: "זה לא קל ואני חושב שלא הגיע לנו להפסיד, היינו הרבה יותר טובים והכדורים לא נכנסו. אני במיוחד החמצתי מצב שלא מתאים לי להחמיץ אחרי הפנדל השני וגם זה קורה – אך זה היופי של הגביע. הפסדנו שלא בצדק ועכשיו אנחנו מסתכלים קדימה. יש לנו עוד הרבה מטרות להשיג, אנחנו עושים עונה יפה מאוד עד כה ואני מקווה שנמשיך ככה. ביום ראשון יש לנו משחק חשוב נגד סכנין בליגה שזו המטרה העיקרית שלנו".