השבוע האינטנסיבי של הצהובים החל אמש ברגל ימין. ראדי: "צריך לנצח גם במגרשים כאלה"

בוקר אחרי הניצחון ברמת השרון מכבי תל אביב כבר עם הפנים למשחק הגביע, במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה, מול מ.ס. אשדוד. פרטי מכירת הכרטיסים למשחק פורסמו באתר. "נצטרך לראות איך השחקנים מתאוששים מהמשחק אתמול ואחרי זה נקבל החלטות לגבי האופן שבו נשחק", אמר פאולו סוזה לקראת המשחק ביום שלישי. "הדרך לנצח משחקים משתנה בין משחק למשחק וככל הנראה ביום שלישי היא תהיה שונה, אבל אנחנו מתייחסים לכל המסגרות באותה חשיבות. שחקני מכבי תל אביב יודעים שהם צריכים לנצח בכל משחק".

בהתייחס לניצחון אמש אמר המאמן: "עם כל הכבוד שיש לנו כלפי היריבות שלנו, המנטאליות של מכבי היא לחשוב רק על עצמינו, על התהליכים שאנחנו עוברים ועל התוצאות שלנו. היריבה הערב הערימה עלינו הרבה קשיים במחצית הראשונה, עבדנו מאד קשה בהתחלה והאנשים יכולים לחשוב שזה היה קל, אבל עבדנו קשה בשביל להקל על עצמינו. בנוסף, שמרנו על שער נקי, שוב, ובשבילינו זה דבר חשוב לא לספוג שערים".

http://www.youtube.com/watch?v=R5Tegr892rM

הבלם הספרדי, קרלוס גארסיה, שכבש אמש שער בכורה במדים הצהובים התייחס בסיום לניצחון של הקבוצה ואיך לא, להתרגשות הרבה שפרצה ממנו עם כיבוש השער: "אני מקווה שזה לא השער האחרון שלי ואני מאושר מזה, אבל זה פחות חשוב כי מה שחשוב באמת הוא שהקבוצה ניצחה שוב ולא ספגה. היה משחק קשה, אמנם אנשים יכולים לחשוב שזה היה קל בגלל תוצאת הסיום, אבל זה באמת היה קשה. היה חשוב לי לחגוג עם הקהל והחברים שלי לקבוצה להראות שאנחנו כולנו ביחד. גם בניצחונות וגם בהפסדים אנחנו כולנו ביחד".

מהראן ראדי שכבש את השער הראשון במשחק אמר בסיום: "זה נראה קל רק כי נלחמנו יותר, כי בשביל להגיע לפסגה צריך לדעת לנצח גם במגרשים הקשים האלה ותודה לאל שעשינו את זה בצורה הכי טובה. העובדה שבאר שבע ניצחה לא ישבה לנו בראש, אנחנו לא מסתכלים על קבוצות אחרות אלא מתרכזים רק בעצמינו. התמודדנו הערב מול קבוצה לוחמת שקשה לשחק מולה ואני חושב שהרווחנו כמעט כל כדור ופה זה מתחיל בדברים האלה, באגרסיביות, במחויבות ובהמשך גם בהבקעת שערים".