נערים ב' כבשו את הפסגה בעוד שבת מוצלחת לקבוצות מחלקת הנוער של מכבי תל אביב

כמה שעות לפני משחקה של קבוצת הנוער נגד מכבי פ"ת במגרש המרכזי בקרית שלום עלו לשחק באותו מגרש קבוצות נערים א' של המועדונים. החצי הראשון של המפגש הכפול בין מכבי ת"א למכבי פ"ת הלך לטובת נערי א' הצהובים שנעזרו בצמד של עמרי הרמתי במחצית השנייה בכדי לנצח 0-2 במפגש הצמרת. החניכים של אליעזר בן אהרון שמרו על פער שלוש הנקודות בפסגה ממכבי חיפה שבמקום השני והגדילו את הפער ממכבי פתח תקווה המדורגת שלישית לשבע נקודות.

בדומה לנערים א' גם קבוצת נערים ב' של מכבי תל אביב נמצאת בפסגה לאחר שאתמול כבשה אותה בעזרת ניצחון חוץ 2-0 על הפועל ראשון לציון. המארחים החזיקו במקום הראשון עד למשחק הצמרת בו התוצאה נשארה מאופסת עד לשניות הסיום. סמוך לשריקה האחרונה כבש עבד סלאמה שער דרמטי ולחניכים של ארז בלפר נשאר גם זמן לשער שני אותו כבש אלמוג אילון בתוספת הזמן. גם קבוצת נערים ג' של המועדון רשמה אתמול ניצחון כאשר אירחה את סקציה נס ציונה בקרית שלום וגברה עליה 0-3 בעזרת שלושער של גיא דהן.

קבוצת נערים ג'2 רשמה גם היא ניצחון ביתי בקרית שלום עם 1-4 על בני סכנין. ג'יורג'י דרסיליה מהנקודה, פרינס תומס, פלג משה ודסלין בלאצ'או כבשו לצהובים. ילדים א' דרום יצאו למשחק צמרת נגד הפועל ראשון לציון וחזרו עם נקודה לאחר תיקו 1-1, אדיר חרדון כבש לצהובים מהנקודה. ילדים א' צפון רשמו ניצחון בשבת עם 0-2 ביתי בקרית שלום על מכבי נתניה משערים של ארד בר ואייל חן. השבת המוצלחת לקבוצות מחלקת הנוער נמשכה עם ניצחון נאה של קבוצת ילדים ב' דרום שגברה בחוץ 5-0 על הפועל באר שבע. ההפסד היחיד בשבת המשחקים הגיע בחיפה שם התארחה קבוצת ילדים ב' צפון אצל מכבי חיפה ונוצחה בתוצאה 3-0.