נערים ב' המשיכו בכושר הטוב עם ניצחון ביתי נוסף, נערים ג'2 רשמו ניצחון נאה במשחק רב שערים

מלבד ניצחון קבוצת הנוער בבאר שבע גם שאר קבוצות מחלקת הנוער הצהובה המשיכו במשחקי הליגה שלהן. מכבי תל אביב 'עודד', קבוצת נערים א' של המועדון ספגה אתמול את הפסדה הראשון במחזור ה-12 של ליגת נערים א' על. החניכים של אליעזר בן אהרון יצאו למשחק חוץ נגד מכבי נתניה שכבשה את השער היחיד במשחק בתחילת המחצית השנייה וניצחה 1-0. קבוצת נערים ב', מכבי תל אביב 'אלי פוקס' שמרה על המקום הראשון בליגת נערים ב' ארצית דרום עם ניצחון ביתי 0-2 על מכבי בת ים משערים של מתן כהן ואיתמר שבירו.

משחק החוץ של קבוצת נערים ג' נגד מכבי עמישב פתח תקווה לא התקיים בגלל תנאי המגרש אך מי שכן שיחקו היו נערי ג'2 גברו במשחק מרתק בחוץ על בית"ר טוברוק בתוצאה 4-2. דסלין בלאצ'או עם שערו ה-16 העונה בכל המפעלים, פרינס תומס וגיא דהן העניקו לנערי ג'2 יתרון 3-1 בתחילת המחצית השנייה. המארחים הצליחו לצמק את התוצאה לפני שירדן שועה כבש את השער הרביעי של הצהובים וחתם את התוצאה הסופית.

ילדים א' דרום המשיכו בכושר הטוב שלהם עם 0-3 ביתי על הפועל קרית אונו משערים של לאון גרדשוב, אדיר חרדון ועמית מורדכייב. גם ילדים א' צפון רשמו ניצחון עם 1-0 בחוץ על מכבי פתח תקווה משער של אמיל עדרי. ילדים ב' דרום גברו בקרית שלום על בית"ר עירוני מעלה אדומים בתוצאה 0-7, ילדים ב' צפון רשמו ניצחון חוץ 5-1 על מ.ס נשר.