פאולו סוזה ושרן ייני ביקרו בדירה של אקי"ם אליה נורו יריות השבוע. סוזה: "אפליה היא דבר פסול"

גם לפני משחק חשוב באירופה ליג מכבי תל אביב ממשיכה בפעילויות הרבות למען הקהילה. מלבד שיתוף הפעולה הקבוע עם מספר עמותות וביקורים בבתי חולים לקח המועדון יוזמה ונתן את תמיכתו בסיטואציה לא נעימה שהתרחשה השבוע. מאמן הקבוצה פאולו סוזה והקפטן שרן ייני ביקרו היום בדירה של אקי"ם לבעלי מוגבלויות שכליות בצפון תל אביב. הדירה נפתחה לפני מספר ימים וביום שני האחרון נורו יריות לעבר הדירה בנוסף להתנכלות ממנה סבלו הדיירים בימים שעברו מאז פתיחתה. סוזה וייני הגיעו למקום על מנת לעודד ולרומם את רוחם של הדיירים שמטבע הדברים הושפעו רבות בעקבות הביקור.

מאמן וקפטן הצהובים דיברו רבות עם הדיירים המשתכנים בדירה של אקי"ם, חילקו מוצרים מתנת המועדון והצליחו להעלות חיוך על פניהם. מאמן הקבוצה סיפר לאתר הרשמי על הביקור: "אפליה הינה אחת המחלות הגדולות ביותר של העולם כיום. הופתעתי כאשר שמעתי הבוקר מאנשי המועדון על המקרה. הגענו כדי לתמוך ולהעביר מסר כי אפליה היא דבר פסול שיש לעקור מהשורש. פגשתי אנשים מקסימים עם שמחת חיים, אהבה והמון כבוד לזולת. כדי לקבל כבוד צריך לכבד את האחר. אני שמח כי ניתנה לנו ההזדמנות לגרום להם אושר לאחר היממה האחרונה שהם עברו".

קפטן הקבוצה שרן ייני הזמין את דיירי הבית להתארח ביום ראשון במשחק הליגה של הצהובים נגד הפועל חיפה באצטדיון בנתניה וסיכם את הביקור: "אין מקום לאפליה בחברה שלנו. חשנו צורך לשמח ולחבק את האנשים המדהימים האלו. אנחנו מאושרים שהצלחנו לשמח אותם כמה שניתן".

ארגון אקי"ם ישראל הוא ארגון ארצי של הורים ושל אנשים עם מוגבלות שכלית בישראל, הפועל כארגון ממוקד אדם. משמעותו היא ארגון המייצג את האנשים עם מוגבלות שכלית ואת משפחותיהם, תוך שמירה על זכויות האדם וחירותו.הארגון פועל, להכללה של אנשים עם מוגבלות שכלית בקהילה, להעצמה של האנשים לסנגור עצמי ולשילובם כחלק מהחברה.